Kako smo neslužbeno doznali, policija je zbog sumnje da su u ponedjeljak ujutro oko 7:40 sati u Zračnoj luci Dubrovnik počinili oružanu pljačku, uhitila dvojicu osumnjičenika. Navodno je riječ o ocu i sinu Antunu K. i Antoniju K. iz mjesta Gabrile u Konavlima.
Policija je za sada samo potvrdila kako su osumnjičeni uhićeni, ali ništa više. Međutim, doznali smo da je razbojnički par upravo spomenuti otac i sin. Inače, zbog brojnih okršaja sa zakonom, otac je od ranije poznat policiji. Prije 13 godina u Počitelju kod Čapljine je svojim Audijem A8 prebrzom vožnjom skrivio prometnu nesreću u kojoj su poginula braća Božo (26) i Marin (25) Salacan iz Opuzena, Damir Žderić (28) i Martijan Popovac (29) iz Ploča, dok je u VW pasasatu BiH registracija, s kojim se sudario, poginuo Vladimir Azinović (45) iz Čapljine.
Nakon nesreće je Antun K. završio u mostarskoj bolnici iz koje je pobjegao na spektakularan način, i to uz pomoć dvojice pomagača čiji identitet nije otkriven, ali se zna da su bili u odorama HVO-a te su ga uz pomoć ljestvi iz bolničke sobe na prvom katu izvukli bosanskohercegovačkoj policiji pred nosom. Višednevna potraga za njim nije dala rezultat te je mjesecima bio nedostupan policiji i pravosuđu. Kasnije se doznalo da se skrivao u obiteljskom domu u Gabrilima.
Skrivanje u Konavlima je, zapravo, bilo "javna tajna", a dubrovačka policija ga tada nije uhitila pravdajući se da iz Mostara, odnosno iz Sarajeva, nisu dobili službeni zahtjev za uhićenje. Tijekom očevida nesreće u Počitelju, pet kilometara sjeverno od Čapljine, BiH policija je u Antunovom Audiju A8 pronašla ključ luksuznog BMW-a. Kad je ključ stigao u Dubrovnik, utvrdilo se da potječe od BMW-a koji je na neobjašnjiv način nestao iz skladišta dubrovačke Carinarnice na Kantafigu, nedaleko od dubrovačkog Autobusnog kolodvora! Nikad nije otkriveno kako je BMW nestao iz carinskog skladišta odnosno garaže pored tog skladišta, ali su govorkanja dobila na snazi kad se utvrdilo da je ključ pronađen u džepu Antunova suputnika, inače pripadnika interventne postrojbe PU dubrovačko-neretvanske.
Antun K. se kasnije ponovno bavio taksiranjem, a "središnji punkt" s kojeg je polazio bila je upravo Zračna luka u Čilipima. Široj javnosti je bio poznat po velikoj ljubavi prema brzoj vožnji, ali i skupocjenim kolima. Već tada je prema debljini arhive te broju prikupljenih prijava bio jedan od neslavnih rekordera PU dubrovačko-neretvanske: već do 2008. je prikupio 54 prekršajne i 20 kaznenih prijava. Jedna od kaznenih prijava odnosila se na utaju poreza, zloporabu ovlasti u gospodarskom poslovanju i krivotvorenje službene isprave u tvrtki kojoj je bio direktor, druga na nasrtaj motociklom na policajca koji ga je pokušao zaustaviti zbog prometnog prekršaja u cavtatskoj uvali Tiha, treća na šverc luksuznih uvoznih vozila, dok se četvrta odnosila na malverzacije s vrijednim zemljišnim parcelama koje je oduzeo od bliske rodbine. Zanimljiv je i podatak kako je navedene parcele nakon takvog nelegalnog prisvajanja počeo javno oglašavati uz tvrdnju da su idelane za apartmanske objekte i vile jer se nalaze na obodu budućih golf terena u Konavlima.
Nakon promatranja i vještačenja, liječnici zagrebačke klinike Vrapče su izdali potvrdu prema kojoj je bio nesposoban pratiti sudske rasprave. Ipak, tijekom sudskih postupaka Antun K. je osuđen za više kaznenih djela, a kazne su mu kumulirane u jedinstvenu, u trajanju od pet godina. Odslužio ih je skoro u cijelosti da bi se po povratku kući smirio te posvetio obitelji i taksiranju. Međutim, okušao se i u turističlkoj djelatnosti, ali nije uspio. Ponovno nije platio porez, a naši izvori nas uvjeravaju kako je upravo porezni dug bio glavni povod da ponovno krene stranputicom. Međutim, ako se pokaže da mu je ovaj put pomagač doista bio njegov sin Antonio, odgovornost Antuna K. još je veća jer je na stranputicu okrenuo i svoje dijete.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....