Pravdi za smrt Dubrovčanke Ivane Obad (20), koja je 5. studenoga 2010. na autocesti kod Bosiljeva poginula kao suputnica Marina Čolaka u plamtećem Ferrariju nakon utrkivanja i sudara s Nissanom 350D koji je vozio Dalibor Opačak, ne nazire se kraj.
U ponedjeljak ujutro je na Županijskom sudu u Zagrebu počelo ponovljeno suđenje dvojici automobilista koji su kobnog dana, kršeći propise, divljali svojim nabrijanim jurilicama po autocesti (Opačak je vozio 205 km/h, a Čolak 181 km/h). Postupak je krenuo doslovno ispočetka jer će ponovno biti ispitani svi svjedoci za koje se teško može očekivati da će se s jednakim intenzitetom, kao prije jednog desetljeća, sjećati svakog detalja tragedije kojoj su svjedočili.
I Čolak i Opačak ostali su kod svojih tvrdnji s prvog suđenja, ponovivši da su optužbu razumjeli i da se ne osjećaju krivima. U sudnici su, međutim, obojica uz prvotne odvjetnike angažirali i pojačanja, tako da je Čolak osim odvjetnika Luke Lenića pozvao u pomoć pri obrani odvjetnički ured Rubesa, dok će Opačku, uz odvjetnika Milka Križanovića, pri dokazivanju nevinosti pomoći odvjetnik Veljko Miljević.
Kako bi se radi ekonomičnosti postupka koji se razvukao na jedno desetljeće, ipak, smanjili troškovi i skratila agonija obitelji stradale, zamjenica županijskog državnog odvjetnika je predložila da se na ročištu pročitaju iskazi svih saslušanih svjedoka te nalazi i mišljenja vještaka, počevši od onog koje je sačinio prometni vještak Zvonko Ivašić. I dok se Opačkov odvjetnik Milko Križanović složio s prijedlogom tužiteljstva, Čolakova obrana, točnije odvjetnica Sanja Gligić Rubes se tome usprotivila "jer se tek uključila u spis" pa je sutkinja Koraljka Bumči na kraju odlučila da će se svi svjedoci i vještak ponovo ispitati.
Posjetimo, prema optužnici Čolak i Opačak su se utrkivali 5. studenoga 2010. u 12.20 sati na autocesti Rijeka - Zagreb u smjeru Rijeke. Čolak je vozio Ferrari 360 Modena, a Opačak tehnički neispravan Nissan 350Z.
Kod Bosiljeva, Ferrari u kojem je s Čolakom bila Dubrovkinja Ivana Obad dotaknuo je Nissan nakon što je skrenuo u njegovu traku. Ferrari se zanio, sletio s ceste i više puta prevrnuo, a zbog činjenice da nije bio vezan, Čolak je ispao iz auta i zadobio potres mozga, prijelom obje čeljusti i nosa, dok je nesretna Ivana ostala zarobljena u zapaljenom vozilu i izgubila život.
Opačak je jurio 205 km/h, Čolak 181 km/h, a deset godina od tragedije, zahvaljujući tromosti pravosuđa, obitelj Obad još uvijek čeka pravdu. Optužnica je protiv automobilista podignuta 2012., a spis je inicijalno stajao u ladici karlovačkog suda 323 dana, nakon čega je prebačen na zagrebački Općinski sud gdje su obojica nepravomoćno osuđena na tri godine zatvora.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....