U nastavku ponovljenog suđenja Marinu Čolaku (36) i Daliboru Opačku (43) za prometnu nesreću kod Bosiljeva u kojoj je prije deset i pol godina poginula dubrovačka studentica Ivana Obad (20) svjedočili su Damir N. i Ratko R. Njihovi prijašnji iskazi su im pročitani pa su dalje odgovarali na pitanja.
Damir N. tog 5. studenog 2010. bio je Opačkov suvozač u Nissanu 350D.
- Ne želim davati svoje mišljenje o tome tko je kako vozio ili trebao voziti niti što je tko od njih dvojice svojom vožnjom mislio. Obojica neka nose svoje breme koja se tiče pogibije suvozačice. U javnosti se proteže stav da smo mi ušli na autocestu da se međusobno utrkujemo, ali nije bilo tako jer Hrvoje P. u trećem autu nije ni bio blizu kad je do nesreće došlo. Opačkova vožnja je bila normalna, kao i Čolakova. Vozili su između 130 i 160 km/h, vozili su malo brže malo sporije kao što je i uobičajeno na autoputu. Išli smo na Grobnik gdje smo se trebali utrkivati i tamo bi se izvozali pa nije bilo potrebe da to činimo i na autoputu - ustvrdio je Damir N.
Odgovarajući dalje na pitanja nije znao reći zašto se Čolakov Ferrari približio Nissanu, te je naglasio da su se oba vozila od početka sve do udara kretala na primjerenom razmaku.
- Do paralelne vožnje koja je prethodila nesreći došlo je nedugo prije nje i u tom trenutku Opačkov Nissan je bio u desnoj prometnoj traci cijelom duljinom i širinom, a Čolakov Ferrari u lijevoj. Moram još reći da se kod skretanja promet odvijao u desnom zavoju i u pravilu vozač prati zavoj pa je nužno da autom izmiče dodatno u desno tako da smo se mi tom zavoju približili desnom rubu desne trake. A Ferrari je isto tako krateći zavoj izmicao u desnu stranu prema našoj traci. U trenutku udara, Opačak je prikočio i trznuo volanom udesno i zato smo mi proklizali na rinzol. Kao suvozač u Nissanu nisam osjetio udarac Ferrarija valjda jer je dotaknuo samo lijevi prednji kraj auta i tad je Opačak trznuo volanom i stisnuo kočnicu, a ja koji sam bio na suvozačevom mjestu uplašio sam se da će auto udariti u zaštitnu ogradu - kaže još svjedok.
Iako nije znao reći kojom točno su se brzinom kretali, Damir N. priznao je da "nisu bili baš spori".
- Mislim da smo taj dan Opačak i ja imali više sreće nego pameti jer da Opačak nije naglo zakočio te da Nissan nije bio toliko nisko pa se ukopao kad je stisnuta kočnica, mi bismo sigurno izletjeli s ceste i otišli za Ferrarijem - zaključio je Opačkov suvozač.
Svjedoka Ratka R. su sva tri auta na Bosiljevu kod skretanja za Rijeku pretekla s desna zbog račvanja ceste.
- I danas se još sjećam kako se Ferrari zarotirao, okrenuo se sa sva četiri kotača oko vertikalne osi nakon čega je udario u rubni kamen. Preletio je na travu, došlo je do plamena pa se još jednom okrenuo. Ne znam koji je bio razmak između tih vozila, a ja se nisam mogao zaustaviti u kočenju jer je Nissan već stajao s desne strane pa sam prošao dalje strahujući od dijelova koji su letjeli po cesti. Stisnuo sam gas da prođem nesreću da bi par stotina metara dalje vidio cestovnu ophodnju na prvoj uzbridici gdje sam stao i rekao im da zovu pomoć i zaustave promet – prisjetio se Ratko R. koji je stekao dojam da sudjeluje u utrci Formule 1.
Potom su se na suđenju pregledale snimke nadzornih kamera. Ali ne sve jer se na jednom CD-u, koji je dostavila AC Rijeka-Zagreb, nisu mogle otvoriti datoteke s obzirom da je CD bio prelomljen. Stoga je sud tvrtki uputio dopis da im se dostavi novi CD sa snimkom, a u međuvremenu će i sudski vještak za telekomunikaciju na idućem se ročištu osvrnuti je li moguće oštećeni CD obnoviti. Također je naloženo i dugoreškoj policiji da dostave sudu fotografije s policijskog očevida.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....