NOVI STRAVIČNI DETALJI

UBOJICA S KVATRIĆA DIVLJAO S VIŠE PROMILA NEGO ŠTO SE MISLILO Bračni par pokosio pred očima prijateljice: 'Išli smo skupa s večere...'

Neslužbeno doznajemo da je Kovačević osim s alkoholom imao problema i s drogom
 EPH

Liječnici na Rebru nisu uspjeli spasiti život Aleksandru Kusaloviću (67), turističkom vodiču iz Dubrovnika koji je u ponedjeljak navečer na zagrebačkom Kvatriću teško stradao, a njegova supruga Ljiljana (61) preminula na mjestu nesreće koju je skrivio pijani vozač Nikola Kovačević (26) iz Sesveta.

Analiza krvi paklenog vozača Kovačevića, koji je na mjestu nesreće napuhao 1,96 promila, pokazala je još porazniji rezultat: imao je 2,16 promila alkohola u krvi. Policajci su u konačnici Kovačevića kazneno prijavili za nepružanje pomoći i za izazivanje prometne nesreće sa smrtnom posljedicom, za što mu prijeti od 3 do 12 godina zatvora. Istražni sudac odredio mu je jednomjesečni pritvor.

Teško psihičko stanje

Vijest o drugoj žrtvi njegove nepromišljene vožnje Kovačevića je sustigla tijekom saslušanja kod istražnog suca. Kovačevićev odvjetnik Tihomir Mišić potvrdio nam je da je njegovu branjeniku određen istražni zatvor zbog opasnosti od ponavljanja kaznenog djela i da se nalazi u izrazito teškom psihičkom stanju.

Obitelj tog prodavatelja polica osiguranja i nekad perspektivnog nogometaša je od ponedjeljka navečer, kad su doznali za tragediju, u šoku. Baš kao što su u šoku i svi svjedoci divlje vožnje koji su preživjeli nalet. Osim 15-godišnje srednjoškolke Paole P. koja je lakše ozlijeđena, teške dane proživljava i 66-godišnja Mara S. koju je kobne večeri također pokosio pijani vozač.

- Nemam snage ni za što. Totalno sam shrvana i od boli koju proživljavam i od neopisive tuge. Pa prijateljica mi je umrla pred očima. Ljiljana i Aleksandar su mi prijatelji iz fakultetskih dana. Bili smo tu večer zajedno. Ciljano su došli u Zagreb. Nazvala me Ljiljanina obitelj. Sestra joj živi u Dubrovniku. Kako sam ja? Sva sam natučena. Bol u grudima od udarca je neopisiva. Jedva dišem, nakljukana sam tabletama, no i dalje sve boli. Proživljavam najteže trenutke svog života. Ni sama ne znam kako smo mi ostali preživjeli - rekla je kratko za Jutarnji list Mara S., jedna od četiri osobe koje je udario Kovačevićev Audi A3.

U međuvremenu, susjedi Kusalovićevih iz zgrade u Riječkoj ulici u Dubrovniku ne prestaju plakati. S Ljiljanom i Aleksandrom provodili su najljepše susjedske dane.

SUZE SUSJEDA I PRIJATELJA PARA POGINULOG U POHODU DIVLJAKA 'Ljilja i Aco bili su divni. Javili su da su mi za dijete kupili igračku, a onda smo čuli najgore...'

Zadnji put kažnjen je u svibnju 2015.

Nikola Kovačević s više od 1,5 promila alkohola uhvaćen je i 31. listopada 2013. Policija ga je tada prekršajno prijavila, prekršajni postupak trajao je gotovo godinu dana i na kraju je morao platiti 2000 kuna i oduzeta mu je vozačka na dva mjeseca. Imao je evidentiranih šest prekršaja, četiri zbog vožnje pod utjecajem alkohola, kad mu je oduzeta i vozačka dozvola, a dva prekršaja odnosila su se na prekoračenje brzine. Posljednji put bio je kažnjen u svibnju 2015. Neslužbeno doznajemo u nogometnom miljeu u kojem je bio poznat kao perspektivni nogometaš da je osim problema s alkoholom imao i problema s drogom. ( D. Mi.)

Hitno trebamo više kamera i bitno jači nadzor recidivista

Zaključno sa 11. travnjem, od početka ove godine u Hrvatskoj je u prometu poginulo 69 osoba, 11 više ili čak 19 posto više u odnosu na isto lanjsko razdoblje, i po sigurnosti prometa na cestama na začelju smo zemalja EU. Ovo su alarmantni podaci i nužno je hitno nešto poduzeti - kaže dr. sc. Željko Marušić, prometni stručnjak. Smatra da je nužna hitna akcija na preventivnom i represivnom planu jer s obzirom na to da je Hrvatska od 2000. uložila najviše u prometnu infrastrukturu u EU promatrano u relaciji BDP-a na broj stanovnika, a u 2015. broj poginulih je porastao za 40, ili 13 posto u odnosu na 2014., stanje sigurnosti u prometu je zabrinjavajuće.

- Slučaj u Maksimirskoj mogli bismo usporediti kao da netko uzme nož i njime počne vitlati. Policija bi mu ga sigurno oduzela. Postoji zakonska mogućnost oduzimanja sredstva prekršaja i mislim da bi je konačno trebalo početi primjenjivati. Kad bi takvim prekršiteljima oduzeli auto, sigurno bi postigli svrhu. Nije važna samo uloga policije u suzbijanju ovakvih prekršitelja, svoju ulogu ima i pravosuđe koje mora odgovarajuće sankcionirati ovakve prekršitelje - rekao nam je Marušić. Predlaže i neka konkretna rješenja: povećanje broja kamera i videonadzora, pojačano nadziranje recidivista te ciljane intervencije prometne policije. Smatra da policija rutinski nadzire određene prometnice, što smatra lošim i predlaže bolju organizaciju nadzora prometa. Primjerice, prijašnjih godina bilo je uobičajeno da se za Uskrs otvara sezona nadzora prometa iz zraka na ključnim pravcima. To je, osim pomoći u regulaciji promet, imalo i psihološki efekt na vozače koji su znali da se i na taj način mogu nadzirati prekršitelji. ( D. Mi.)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. studeni 2024 13:30