SPLIT - Nastavnik splitske Industrijske škole, Marin Terze, nije htio ozlijediti učenika M. G., zaključilo je Općinsko državno odvjetništvo u Splitu i odbacilo kaznenu prijavu protiv nastavnika koji je u svibnju natjerao učenika prvog razreda M. G. da stisne u šaci vruće željezo, pa su učeniku u splitskoj bolnici konstatirane opekline.
Kako navodi glasnogovornica Odvjetništva, utvrđeno je da nastavnik nije htio ozlijediti učenika jer je i sam držao istokarenu kuglu u svojoj ruci. Ozljeda se dogodila, navodi glasnogovornica, jer je nastavnik pogrešno procijenio brzinu hlađenja tokarenog materijala.
Prebacivanje iz ruke u ruku
Nastavnik je, zaključilo je Odvjetništvo, postupao s nehajem, a ne s namjerom. Pa iako Odvjetništvo drži da nastavnik nije htio ozlijediti dječaka, u obrazloženju toga rješenja mogu se iščitati kontradiktorne izjave.
Da je kugla izrađena na tokarskom stroju tijekom školskog sata bila vruća može se pročitati iz zapisnika o razgovoru psihologinje Industrijske škole s učenicima. Djeca su psihologinji rekla da je nastavnik uzeo komad željeza s tokarskog stroja, prebacivao ga iz ruke u ruku jer je bio vruć, zatim je došao do učenika M. G., stavio mu željezo u ruku i zatvorio mu dlan svojom rukom.
Ozlijeđeni je učenik u obavijesnom razgovoru rekao da mu je nastavnik ugurao kuglicu u ruku, stisnuo mu ruku i nekoliko sekundi zadržao stisak. Nastavnik je pak rekao da je uzeo u ruku kuglu koju su izradila dvojica učenika na tokarskom stroju, da ju je toplu dao najbiližem učeniku i da je kugla na kraju završila kod M. G. Dodao je da je prošla minuta ili dvije prije nego što je kugla došla do M. G., te da je tom učeniku stisnuo šaku kako bi osjetio toplinu proizvedenog materijala, ali da mu nije bila namjera ozlijediti dječaka.
Slučajni odabir
Da je prošla minuta prije nego što je kugla izrađena na tokarskom stroju završila u ruci M. G. rekli su i učenici koji su kuglu izradili. Međutim, ta su dva učenika rekla i da nisu vidjela u kojem je trenutku nastavnik stavio kuglu u ruku M. G. Iz iskaza djece može se zaključiti da nastavnik nije imao namjeru ozlijediti baš M. G., nego da je do tog učenika došao slučajno. I sam ozlijeđeni dječak je izjavio da s nastavnikom nije bio ni u kakvu sukobu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....