ENERGETSKI NAPITAK

Banditak - nije na prodaju, ali na njemu se može i zaraditi

Svaki kandidat ima neko iznenađenje. Bandić je pokazao svoj novi dar

ZAGREB - Grklj, grklj... nije loše, ali već gutano. To su prvi rezultati posebnog organoleptičkog tima Jutarnjeg lista koji je danas dobrovoljno pristao sudjelovati u degustaciji novog energetskog napitka. Stručnjaci iz zdravstva, znanosti i pojava kriminaliteta vrlo brzo iznijeli su svoje mišljenje o ovoj narančastoj tekućini. Goranka Jureško odbila je degustaciju uz obrazloženje da je epidemija svinjske gripe i “kako taj Bandićev virus ne bi mogla podnijeti”. Analizira sastav i stručno zaključuje da je sličan energetskim napicima.

Suprotstavljena mišljenja

- Nije loš, samo da je malo hladniji - rekla nam je Tanja Rudež, naša urednica znanosti.

- Aha, to bi se moglo zvati i Banditak. Malo mi je preslatkast - izrazio se Dušan Miljuš i zapitao tko to proizvodi? Eto što je istraživački nos. Odmah smo pogledali poleđinu, gdje piše da je iz Hrvatske i za koga je punjeno, ali bez proizvođača. Bravo, Duško, ali istraga nije gotova.

Osobno uočavam natpis “Nije na prodaju”, a pokraj njega piše da nositelj ove plastične bočice ima pravo na povratnu naknadu od 50 lipa. Znači, nije na prodaju, a na njemu se može zaraditi. Eto gdje bi stala istraga da je po Miljušu. Ua, Miljuš. Imam dojam da me napitak pomalo hvata pa ga okrećem na prednju stranu. Čudno su mi poslagane boje. Gore plav, bijel, crven, a dolje crven, bijel i plavi. Koji je barjak pravi?

Komisijski se razilazimo u trenutku kada sam shvatio dublji smisao ovog napitka. Ako najpopularniji energetski napitak daje krila i ima crvenog bika, onda ovaj narančasti mora da je namijenjen za konje. Ne samo Miljuša i mene, nego za sve one koji su spremni za Hrvatsku raditi kao konji. Ali konja je samo 48,2 posto, što je s kobilama koje su u većini 51,8 posto. Tako će se teško dobiti izbori.

Novi slogan uz napitak

“Iskreno, hrabro, odlučno” i to je već viđeno, ali ovo “Nije na prodaju, a na njemu se može i zaraditi” to bi već bio pun pogodak za reklamiranje ovog napitka. Sva autorska prava na ovaj slogan zadržava naš organoleptički tim, uz upozorenje da se ne preporučuje starijima ili mlađima od 18. godina. Jer rok trajanja je, piše na bočici, do 11. 05. 2010. u 12:17. Čuvati na tamnom i hladnom mjestu. Otvoren potrošiti u roku od tri dana.

- A ove godine petak 13. pada u subotu - rekla je Snježana Pavić ničim izazvana.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 18:51