BOGATA TRADICIJA

Baranjske vinske manifestacije uspješno razvijaju ruralni turizam istoka Hrvatske

Među turistima najpopularniji baranjski događaji su Winter Wine & Walk, Baranja Wine & Walk, Vinatlon i Vinski maraton

Wine Walk Baranja

Vinske manifestacije u Baranji pružaju jedinstvenu priliku da se dožive ne samo vrhunska vina, već i bogata tradicija, kultura i priroda ovog specifičnog hrvatskog kraja. Jedinstveni dojam degustacije vrhunskih lokalnih vina, razgovor s vinarima koji s ljubavlju pričaju o svom zanatu te uživanje u autentičnoj baranjskoj kuhinji dovoljna je pozivnica da se uputite put istoka.

Stoga ne čudi da su upravo Baranji 2017. i 2019. godine dodijeljena priznanja za najuspješniju destinaciju ruralnog turizma u sklopu Godišnjih hrvatskih turističkih nagrada, a ove je godine Turistička zajednica Baranje prijavila projekt Baranjske vinske manifestacije koji je ušao u finale za ovu prestižnu nagradu.

image

Vinatlon Baranja

Projekt Baranjske vinske manifestacije obuhvaća, među turistima najpopularnija baranjska događanja: Winter Wine & Walk, Baranja Wine & Walk, Vinatlon i Vinski maraton.

Winter Wine & Walk novo je izdanje već dobro poznatog koncepta, održava se u veljači kroz Suzu i Zmajevac. Baranja Wine & Walk prvo je kontinentalno izdanje vinske šetnje u Hrvatskoj koje se održava već devet godina na Banskom brdu koje posjetiteljima pruža pogled kroz prekrasne baranjske krajobraze. Vinatlon i Vinski maraton održavaju se u poznatim Zmajevačkim surducima i gatorima s prezentacijom vinara s dugogodišnjom tradicijom.

image

Vinatlon Baranja

Razvoj vinskog turizma u Baranji posljednjih je godina postao ključni dio turističke ponude ove regije, kombinirajući bogatu tradiciju vinogradarstva, prirodne ljepote i kulturno nasljeđe. Vino u Baranji ima važnu ulogu kroz povijest i samo ime s mađarskog prijevoda znači ‘‘vinska majka‘‘. Događanja se održavaju u vinskim ulicama, tzv. surducima, u mjestu Zmajevac te na Banskom brdu, u samim vinogradima.

image

Vinatlon Baranja

S obzirom na to kako je Baranja etablirana eno-gastro regija, četiri baranjske vinske manifestacije su upravo pravi primjer kako iskoristiti najbitnije potencijale manifestacije i kroz njih kreirati kvalitetan turistički proizvod. Tijekom godina organiziranja vinskih manifestacija vidljivi su pozitivni rezultati u kontinuiranom porastu broja dolazaka i noćenja turista, te povećane prodaje vinskih i ostalih domaćih proizvoda svih dionika koji sudjeluju u samim manifestacijama. Događanja su uvelike doprinijela razvoju kompletne destinacije te su najčešći razlog prvog posjeta turista koji se nakon toga uvijek vraćaju u Baranju!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 17:03