Košarkaši Splita su jednom kao glavnog sponzora imali renomiranu talijansku firmu POP 84, svjetski poznatog proizvođača konfekcije jeansa, pa kako je nesretni Talijan Eugenio Vinci koji je tragično stradao na jedrenjaku Atlantia svojevremeno bio i glavni direktor nadaleko poznate marke, Josip Bilić Biba, “alfa i omega” splitskih “žutih” iz tog vremena, prisjetio se detalja o tom poslu:
- Jedan Splićanin, poslovni čovjek, ali na svoj način čudak, Mate Maljković zvani Motika, jednom prilikom nam je ponudio sponzora POP 84. U stvari, on je poznavao izvjesnog Pikovicha iz Coma koji je bio diler POP-a, pa se tako naša delegacija našla u Iserniji gdje smo dogovorili suradnju.
POP 84 je najprije bio sponzor opreme, onda u sezoni 1989./90. i glavni sponzor “žutih”. Dakle, u vrijeme kad je splitski klub treći put zaredom, premda su ostali bez tri glavna igrača Rađe, Ivanovića i Sobina, pod vodstvom trenera Željka Pavličevića i Tonija Kukoča postao prvak Europe.
- Pravo da vam kažem, ne sjećam se tog gospodina, ali smo se sigurno sretali ne samo u Iserniji, nego i prigodom nekih naših utakmica - rekao je Bilić i dodao: - Poslovodstvo POP-a 84 bili su mladi ljudi, entuzijasti, s nevjerojatnim osjećajem za biznis. Trebao bih prekopati arhivu, sigurno je potpis signora Vincija na ugovorima koje smo potpisivali.
Vlasnici POP-a 84 bili su presretni i prezadovoljni zbog posla s Jugoplastikom, jer su u to vrijeme splitski košarkaši stalno bili prisutni u medijima, posebno na televiziji, pogotovo u Italiji, s obzirom na rivalitet “žutih” s tada najjačim tamošnjim klubom Scavolinijem iz Pesara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....