PRODAJA TV APARATA

Božinović istupom o televizorima potvrdio da se i u najboljoj namjeri može pretjerati, Udruga reklamnih agencija: 'Životi građana RH ne smiju stati'

 
Davor Božinović i Vili Beroš
 FAH / POOL

Da se i u najboljoj namjeri može pretjerati potvrdio je u utorak ministar unutarnjih poslova i voditelj Nacionalnog stožera civilne zaštite Davor Božinović, kad je trgovce pozvao da ne objavljuju prodajne akcije s niskim cijenama televizora.

- Idemo prema tome da ljudi što manje izlaze. Molim veće trgovine i supermarkete da se prestanu reklamirati s nekakvim akcijama, ovo nije vrijeme kad se treba reklamirati kupnja jeftinijeg televizora ili ne znam čega. Pozivam nadležne da ljude s odjela koji prodaju artikle koji nisu nužni prerasporede na druge poslove - ustvrdio je ministar, naknadno pojašnjavajući kako je htio reći da i trgovci akcijske cijene nude preko online usluga naplate i dostave, a ne da ih prodaju u trgovinama, kako se ne bi stvarala dodatna gužva u trgovinama.

Jasno je da je Božinović to rekao u dobroj namjeri, ali se čini da je prilično pretjerao - nije baš da su ljudi nahrupili u velike trgovine u kojima se prodaju i televizori ili artikli koji nisu nužni. Naravno da će ljudi koristiti priliku da u velikim trgovinama u kojima osim hrane i osnovnih higijenskih proizvoda kupe i nešto drugo, ali nije baš da u dućanima viđamo građane kako izlaze s kutijama s televizorima.

Osim toga, nije baš da Vlada mora ubiti svaku ekonomsku aktivnost koja se još uspije “provući” u karantenskim uvjetima. A i nije baš i da televizor u karantenskim uvjetima nije nužna roba, pogotovo ako se nekome pokvario uređaj. Ako netko ne voli kupnju putem interneta, nema mu druge nego doći u trgovinu i kupiti televizor.

HURA: Životi građana Hrvatske ne smiju stati

O Božinovićevom istupu u utorak se oglasila i HURA, Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje.

Njihovo 'pismo podrške Stožeru' u nastavku prenosimo u cijelosti.

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA!) koja kao strukovna organizacija već 20 godina djeluje u interesu čitave grane gospodarstva – komunikacijske industrije, a uključuje i medije te brojne druge gospodarske subjekte koji ili pružaju podršku ili se izravno bave tržišnim komunikacijama, danas je uputila pismo zahvale Nacionalnom stožeru civilne zaštite i brojnim lokalnim stožerima. HURA je u pismu naglasila i svoju podršku nastavku svih komercijalnih i gospodarskih aktivnosti u Hrvatskoj. Kao zajednica komunikatora, HURA se u pismu također osvrnula na visoku kvalitetu, transparentnost te pravovremenost komunikacije Stožera pri izvještavanju o svim relevantnim činjenicama, pri čemu je snažno pozdravila njihov rad u očuvanju zdravlja građana RH i borbi protiv širenja koronavirusa.

Iz HURA-e poručuju da je u ovom trenutku potrebno učiniti sve što je moguće da se i oglašavanje općenito i online prodaja te drugi alternativni načini prodaje koji ne uključuju izravan kontakt održe u maksimalnoj mogućoj mjeri tijekom trajanja ovih izvanrednih i neizvjesnih okolnost

Životi građana Hrvatske ne smiju stati iako se trenutno odvijaju u bitno otežanim okolnostima. U pismu Stožeru iz HURA-e su stoga skrenuli pozornost i na činjenicu da, osim osnovnih prehrambenih i higijenskih potrepština te lijekova, koji svima trebaju svakodnevno i čija je opskrba osigurana i u ovim teškim okolnostima, zbog posljedica potresa koji je zadesio Zagreb i okolna mjesta velik broj ljudi ima i druge hitne potrebe. One se tiču nabavke osnovnih kućanskih aparata kojima će zamijeniti one koji su uništeni, a mnogima su, istaknuto je u pismu Stožeru, potrebni i televizijski prijemnici kako bi redovito pratili preporuke i mjere Stožera, dok je primjerice školarcima čije se obitelji još nisu uspjele sasvim prilagoditi online i TV nastavi također potreban otvoren kanal za nabavku potrebnih aparata. Također, u vremenu u kojemu su se životne okolnosti potpuno preokrenule važno je građanima omogućiti smanjenje osjećaja izoliranosti i održavanja mentalnoga zdravlja u okvirima koji ne narušavaju sigurnost drugih.

Gospodarske aktivnosti industrije tržišnih komunikacija i svih povezanih djelatnosti sada također ne smiju stati, jer je samo na taj način moguće očuvati radna mjesta u cijelom lancu – od proizvođača odnosno oglašivača, preko agencija koje se bave tržišnim komunikacijama do medija, čija je stabilnost od posebne važnosti u ovim trenucima kada komunikacija vezana uz zaštitu zdravlja građana i održavanje gospodarske aktivnosti uvelike ovisi upravo o njima.

Zato su iz HURA-e Stožeru zahvalili i na jasno izraženoj potpori nastavku svih mogućih komercijalnih i gospodarskih aktivnosti. HURA ovim priopćenjem sa svoje strane putem medija poziva sve koji sudjeluju u industriji tržišnih komunikacija kako na maksimalno odgovorno ponašanje tako i na nastavak poslovnih aktivnosti u najvećoj mogućoj mjeri, u skladu sa svim preporukama Stožera.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 22:22