OTKAZAN LET

Britanki otkazali let pa je u Dubrovniku morala dijeliti hotelsku sobu s potpunim neznancem: ‘Plakala sam..‘

Let iz Hrvatske za Veliku Britaniju bio je odgođen zbog loših vremenskih uvjeta

EasyJet zrakoplov, ilustracija

 Stephane Frances/Only France Via Afp

Putnica EasyJeta, Margaret Elizabeth (27), otkrila je za The Sun kako je bila prisiljena dijeliti sobu s nepoznatim muškarcem ili spavati u hotelskom predvorju nakon što je njezin let otkazan, prenosi Slobodna Dalmacija.

Nakon što je let iz Hrvatske za Veliku Britaniju bio odgođen zbog loših vremenskih uvjeta, Margaret je morala provesti noć u dvokrevetnoj sobi s muškarcem kojeg nije poznavala. Ona i troje drugih putnika, uključujući dvije žene koje su također nevoljko morale dijeliti sobu, smješteni su u Royal Hotels & Resort u Dubrovniku.

Putnici su proveli 18 sati u zračnoj luci Dubrovnik čekajući na let zakazan za 11:30. Kada je otkazivanje leta potvrđeno, prebačeni su u hotel u četiri ujutro.

Unatoč njezinim prigovorima zbog "neprimjerenog" smještaja, osoblje zračne luke obavijestilo ju je kako je jedina druga opcija spavanje u hotelskom predvorju.

Margaret, službenica za komunikacije iz Balhama u južnom London, izrazila je nezadovoljstvo i osudila kompaniju zbog toga što ju je stavila u "opasnu" situaciju, zbog koje se osjećala "uplašeno i izloženo".

image

EasyJet zrakoplov, ilustracija

Paul Briden/Alamy/Alamy/Profimedia/Paul Briden/alamy/alamy/profimedia

"Bila sam iscrpljena, ali nisam mogla spavati jer sam se osjećala izrazito nelagodno u toj situaciji. Dio mene poželio je ostati u predvorju," izjavila je Margaret za The Sun. "Plakala sam tiho od frustracije. Muškarac se činio ljubazan, ali na kraju dana, i dalje sam spavala s potpunim strancem u maloj, skučenoj sobi."

Sljedećeg jutra, žurno se presvukla u kupaonici i napustila sobu, zbog čega je slučajno ostavila nekoliko svojih stvari.

"EasyJet mora nešto poduzeti po ovom pitanju. Ovo je opasno i neodgovorno, osobito prema mladim ženama," dodala je Margaret.

Let je na kraju poletio sljedećeg dana u 13:30, više od 26 sati nakon predviđenog vremena polaska, piše Slobodna Dalmacija.

Margaret je ispunila obrazac za odštetu i poslala pritužbu EasyJetovoj korisničkoj službi. U odgovoru je primila ispriku i priznanje da situacija "nije bila primjerena".

Glasnogovornik EasyJeta izjavio je: "Izuzetno nam je žao zbog Margaretinog iskustva kada je njezin let odgođen preko noći. Sigurnost i dobrobit naših putnika naš je najveći prioritet. Nije naša politika dodjeljivati zajedničke sobe putnicima koji ne putuju zajedno, i to se nikada nije smjelo dogoditi. Istražujemo kako je do toga došlo i poduzet ćemo korake kako bismo spriječili slične situacije u budućnosti."

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
09. prosinac 2024 01:20