Kakav je trenutačno oglašivački pejzaž u Hrvatskoj? Što je to doista važno, gdje se može očekivati rast, gdje visoki povrati na uloženi novac, što je rizično, a što sigurno ulaganje marketinškog budžeta, što je in, što out...? Kakve trendove očekivati na oglašivačkom tržištu u 2022./2023., pa potom do kraja desetljeća? Odgovori na ova pitanja čine se jednostavniji nego što doista jesu, ali ipak možemo reći kako postoji zajednički nazivnik: sadašnjost oglašavanja već je digitalna, bit će i budućnost. Prije nego što prijeđemo na opis temeljnih karakteristika hrvatske oglasne tržnice, nekoliko bitnih globalnih napomena koje i te kako vrijede za Hrvatsku: Prošla su vremena kad su odluke o alokaciji novca za oglašavanje i promociju bile rudimentarne:...
NOVI TRENDOVI
Budućnost oglašavanja je digitalna? Pogrešno. Oglašavanje je već digitalno
Na TV oglašavanje u 2021. otišlo je 750 milijuna kuna, dok je tržište digitalnih oglasa naraslo na 1,657 milijardi
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....