Uskrs. Opatija. U punom sjaju. Svi hoteli, pansioni i sanatoriji otvoreni.
Ovim je riječima bio sročen oglas u budimpeštanskim dnevnim novinama Pester Lloyd, tiskanima na njemačkom jeziku, 2. travnja 1922. u kojem se reklamirala Opatija. Bio je to jedan od prvih turističkih oglasa koji su bili objavljeni nakon 1914. godine. Nimalo slučajno, oglas je izišao u novinama koje su čitale mađarske židovske obitelji, a one su bile važna sastavnica opatijskog turizma prije Prvog svjetskog rata. U nastojanju da se pokaže kako biser jadranskog turizma radi punom parom, oglas je uvjeravao potencijalne putnike da Kursalon Quarnero, kao najvažnije društveno okupljalište u Opatiji, ponovo nudi i glazbu i ples. U oglasu je dodan i praktični savjet - jugoslavenske...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....