Obitelj je stup društva. U svakoj obitelji sve počinje s muškarcem i ženom. I zato je iznimno važno da na sve načine ovim referendumom zaštitimo brak kao takvu zajednicu - izjavila je ovih dana atletičarka Blanka Vlašić i izazvala brojne negativne reakcije građana na društvenim mrežama. Netko ju je zbog te videoizjave prijavio sponzorima jer ju je dala u Adidasovu dresu.
Brak su žena i muškarac
Zato su jučer reagirali njezini najjači sponzori, Adidas, Lidl i Podravka, koji su se u pravilu ogradili od njezinih stavova i dodali da ima pravo na vlastito mišljenje.
“ Adidas Grupa ne diskriminira nikoga na temelju podrijetla, vjerske ili seksualne orijentacije. Osobne stavove naših partnera ne komentiramo”, komentirali su iz Adidasa izjavu kojom je atletičarka dala podršku inicijativi Udruge “U ime obitelji” kojom se traži referendum za ustavnu definiciju braka.
Dan poslije B. Vlašić je na vlastitoj službenoj stranici pojasnila svoj stav:
“Osoba sam koja ne dijeli ljude prema boji kože, socijalnom statusu, ne osuđuje one različitih sekusalnih orijentacija, vjera... Ali za mene osobno je brak zajednica između muškarca i žene. Poštujem svačije mišljenje i želim vjerovati da svi ljudi mogu živjeti u miru i razumijevanju jedni za druge”.
Obitelj Vlašić dosad se nije politički aktivirala, a nisu se upuštali ni u komentiranje drugih društvenih pojava. Međutim, nedavno je Vlašić u jednom svom intervjuu istaknula ulogu vjere u svom životu, koja joj je, kako je rekla, oslonac u najtežim, ali i najsretnijim trenucima. Otkrila je tada da je bila i na duhovnoj obnovi u Kući susreta Tabor u Samoboru koju vodi fra Zvjezdan Linić.
Izrazila je oduševljenje iskustvom koje je tamo doživjela.
“Kao što vodim brigu o tijelu, treba voditi brigu i o zdravlju duše”, rekla je u intervjuu za Slobodnu Dalmaciju.
Prijava spoznorima
No, zbog njezine posljednje izjave netko je atletičarku Vlašić prijavio njezinim sponzorima - trgovački lanac Lidl Hrvatska u očitovanju je objavio da od 1. ožujka 2013. godine nisu u poslovnom odnosu s B. Vlašić. Raskid suradnje, dodaju, nije povezan s građanskom inicijativom “U ime obitelji”.
“Dugogodišnja suradnja Lidla i Blanke temeljila se na međusobnom uvažavanju i težnjama prema postizanju vrhunskih rezultata.
U budućnosti Blanki želimo puno uspjeha u poslovnom i privatnom životu. Sukladno kompanijskim načelima, tvrtka Lidl poštuje sve ljude, cijeni raznolikost kultura i prepoznaje raznovrsnost vrijednosti i tradicija”, poručili su iz trgovačkog lanca Lidl.
I u Podravki imaju sličan stav. Iz Korporativnih komunikacija dobili smo odgovor da imaju dugogodišnju uspješnu suradnju s B. Vlašić.
HOO bez komentara
“Ta suradnja temeljena je na njezinoj sportskoj izvrsnosti kojom se ponosila cijela Hrvatska. Nama je u Podravki velika čast i zadovoljstvo na svoj način sudjelovati u tom iznimnom sportskom uspjehu. Blankina stajališta oko aktualnih društvenih pitanja spadaju u područje osobnih razmišljanja na koja ima pravo svaki građanin”, piše u odgovoru iz Podravke.
Dodaju da je Podravka kompanija koja dugi niz godina živi i radi društveno odgovorno s ciljem uspješnog poslovanja i pomaganja zajednici u kojoj djeluje.
“Naša je poslovna filozofija i praksa usmjerena na naše kupce i potrošače te maksimalno zadovoljenje njihovih potreba kvalitetnim i inovativnim proizvodima.
Takvom se poslovnom filozofijom vodimo kako u Hrvatskoj tako i u svim zemljama svijeta u kojima poslujemo, uvažavajući i različitosti među kulturama i pojedincima”, poručuju.
Glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora Josip Čop kad smo ga jučer kontaktirali rekao je da nije ni čuo za tu izjavu. Objasnili smo mu o čemu se radi, a on je rekao:
- Blanka
ima pravo na svoje mišljenje. HOO ne reagira na takve izjave.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....