Elizabeta Novaković, 22-godišnja poduzetnica i diplomantica studija dizajna tržišnih komunikacija iz Zagreba predstavila je Acro, prvi dizajnerski akademski rokovnik. Jedinstven na tržištu, Acro sadrži niz poglavlja korisnih za organizaciju i planiranje studentskih obaveza.
Da najbolji proizvodi nastaju iz potrebe za nečim što je nemoguće pronaći na tržištu dokazuje Acro, prvi dizajnerski akademski rokovnik. Specifičan po tome što umjesto kalendarske prati akademsku godinu, Acro je iznimno praktičan za korištenje među studentskom populacijom. Njegov sadržaj, osim dnevnog planera obaveza, čine i mnoga korisna poglavlja poput lente slobodnog vremena, liste ispitnih rokova, mjesečnih troškovnika, popisa adresa elektroničke pošte, studentskih poslova itd.
Eli je i sama donedavno bila studentica s nizom fakultetskih obaveza, poslova koje je povremeno obavljala i treninga taekwondo-a kojim se profesionalno bavila. „Kako nisam pronalazila rokovnik koji bi mi pomogao pratiti raspored, financije i razne rokove, sama sam počela iscrtavati 'obične' rokovnike. Nova godina me posebno nervirala jer su svi sadržavali planere od siječnja do prosinca, što nije sukladno studentskim kalendarima. Acro je nastao kao alternativa nošenju dva rokovnika ili prepisivanju kontakta i obaveza.“, pojašnjava mlada poduzetnica.
Vrijednost Acro-a nedugo nakon premijernog predstavljanja na manifestaciji Dan D prepoznali su brojni studenti, ali i knjižare te trgovine koje su prvi akademski rokovnik ubrzo uvrstile u svoju ponudu. Algoritam, Tisak Media, Školska knjiga, Knjižara Ljevak, Korak, Prosvjeta, Lauba, UPI2M, Kino Europa Shop, Paravan i Iggy Concept Store samo su neke od njih. „Kada je proizvod kvalitetan i od pomoći svojem krajnjem korisniku, ne postoje ni poteškoće s pronalaskom investitora, prodajne mreže i puta do kupaca“, pojašnjava Eli. „Zaista vjerujem da Acro svojim sadržajem postaje idealan dnevni suputnik u svakoj studentskoj torbi, što dokazuju i isključivo pozitivne reakcije kupaca“.
Misleći na dugoročnost projekta, Eli nakon predstavljanja prve verzije Acro-a već planira nova limitirana izdanja rokovnika. Njegova dvojezičnost prve je primjerke putem web prodaje na shop.acro.com.hr odvela i u inozemstvo, a obzirom na organizacijska poglavlja konkretnu korist u njemu mogu pronaći i srednjoškolci.
Današnja dostupnost mnogobrojnih web i mobilnih aplikacija sličnog sadržaja ne predstavlja konkurenciju klasičnom načinu bilježenja obaveza, kojem su bez obzira na ponuđene opcije još uvijek skloni ne samo studenti, već i poslovni ljudi. „Osim u publikacijama koje su se pozabavile ovim fenomenom, isto je pokazano i na fokus grupi uoči predstavljanja ACRO-a. Rokovnici su još uvijek najbrži i najjednostavniji način bilježenja obaveza, a nešto su mu više sklonije osobe ženskog spola iz praktičnog razloga – one uvijek imaju torbu u koju svoj planer mogu spremiti.“, zaključuje Eli. Prvo izdanje Acro-a zato je dizajnirala u modno aktualnim jesenskim kariranim uzorcima i bojama (Creative Orange, Curious Purple, Vintage Blue i Red Pinks), uz univerzalnu minimalističku 'Man in black' verziju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....