OPSESIJA ŠTEDNJOM

Bruno Kovačević nastavlja rezanje: HTV gasi 'Potrošački kod', jedinu emisiju o potrošačima

Specijalizirana emisija imala je stalnu publiku, dobru gledanost i kvalitetne teme

ZAGREB - Glavni je urednik Informativnog programa HTV-a Bruno Kovačević nakon gašenja vanjskopolitičkog magazina 'Oko globusa' odlučio ugasiti i ' Potrošački kod', piše Business.hr.

Specijalizirana emisija za prava potrošača, unatoč ne baš atraktivnom terminu imala je stalnu publiku, dobru gledanost i kvalitetne potrošačke teme, no odjednom probuđena opsesija štednjom na HRT gasi, čini se, baš one emisije zbog kojih postoji javna TV i zbog kojega se ubire mjesečna pretplata.

'Potrošački kod' godinama je otvarao teme i potrošačke probleme kojih se komercijalni mediji uglavnom nisu doticali jer ne donose profit, a i mogu izgubiti oglašivače kojih se dotaknu u prilozima.

Iako smo svi potrošači, iako svi povremeno imamo problema s računima, garancijama, teleoperaterima i ostalim davateljima usluga, na emisiju o potrošačima na javnoj televiziji – više ne možemo računati.

ČLANAK U CIJELOSTI PROČITAJTE OVDJE

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 04:45