Što je točno napravilo udubljenje ne oplati trupa aviona Croatia Airlinesa koji je letio na liniji Zagreb - Sarajevo, još uvijek nije poznato, rekli su danas na brifingu za medije koji je organizirala hrvatska zrakoplovna tvrtka.
Međutim, nije se, kako je prvo javljeno, radilo rupi koja je nastala od propucavanja. Također, nije se radilo o rupi promjera desetak centimetara, već o udubljenju površine dva puta dva cm i dubine svega 4 mm. Na sredini tog udubljenja nalazila se malena rupa od nekoliko milimetara, gdje je došlo do napregnuća lima.
Ono što su mediji na snimkama od četvrtka prikazivali kao rupu, a radi se o krugu promjera nekoliko centimetara koji se nalazi na gornjoj strani trupa aviona, zapravo je otvor za far.
No, čak i ovakva malena udubina od 4 mm na avionu bila bi dovoljan razlog da se avion prizemlji te, ukoliko bi se ona detektirala prije polijetanja, avion ne bi dobio dozvolu za uzlijetanje
Iz tvrtke su rekli kako svaki zrakoplov prije polijetanja prolazi redovitu kontrolu koja se sastoji od pregleda od strane pilota, ali i mehaničara. Prilikom tog pregleda, ovo oštećenje u zračnoj luci u Zagrebu nije uočeno.
Postoji, dakle, mogućnost da je oštećenje nastalo ili prilikom uzlijetanja zrakoplova, ili prilikom leta, ili prilikom slijetanja u zračnu luku u Sarajevu.
Istaknuli su da je mehaničar Croatia Airlinesa vidio oštećenje te da je zatražio balistički pregled kako bi se otklonila sumnja da se radi o propucavanju. Napominju da se strukturna oštećenja zrakoplova i inače događaju, piše N1.
'Zrakoplov je pregledan odmah po slijetanju i, da bi se otklonila bilo kakva sumnja, zatraženo je balističko vještačenje. Ovdje je bila procjena da bi se trebalo zatražiti balističko vještačenje', rekli su.
Potvrdili su da su zatražili izvješća od Zračne luke Sarajevo i Zračne luke Zagreb da pošalju izvješća o čistoći uzletno-sletne staze, kako bi se vidjelo je li možda tako nastalo oštećenje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....