NEMOGUĆA MISIJA

Dalmatinka se pokušala naručiti na operaciju u Zagrebu: ‘Zvala sam bolnicu 347 puta‘; Beroš: ‘Užas živi, užas!‘

‘Taj broj je gotovo konstantno zauzet. Kada nije i kada zvoni, netko podigne slušalicu i kad ja kažem “alo”, taj netko odmah spusti slušalicu‘

Ilustrativna fotografija

 GARO/Phanie/Phanie via AFP

“Pri kontaktiranju molimo za strpljenje radi velikog priljeva poziva”, piše u generiranoj poruci koju je prije desetak dana iz bolnice “Sveti Duh” u Zagrebu zaprimila stanovnica Dalmacije, koja se treba operirati u toj zagrebačkoj bolnici, budući da u bolnici u njezinu gradu ne obavljaju takve operativne zahvate, piše Slobodna Dalmacija.

Samo što u tom trenutku ta Dalmatinka nije mogla ni pomisliti da će morati biti strpljiva 347 puta, koliko je jučer u sat vremena, od 11 do 12 sati, nazivala tu zagrebačku bolnicu. Još uvijek je nije dobila.

– Ja sam njima prije desetak dana uredno poslala mailom svu svoju medicinsku dokumentaciju kako bih se uspjela naručiti kod njih na operativni zahvat. U generiranoj poruci, koju su mi odmah, isti dan, poslali napisano mi je kako ću odgovor dobiti u razdoblju od tri do osam dana od zaprimanja moje dokumentacije. Kako u tom razdoblju nisam dobila nikakav odgovor, jučer sam se odlučila nazvati bolnicu na broj koji su mi poslali u generiranoj poruci i u terminu kada su mi napisali – kazuje nam naša sugovornica, koja je željela ostati anonimna.

image

Poruka iz bolnice koja je bila - obećanje ludom radovanje

Privatna Arhiva/

Ona kaže da se ne boji istupiti u medije...

– Ali, uvijek možete imati potrebu od liječnika, pa ako im se zamjerite, ne bi bilo dobro. Moram gore na operaciju i ne bih htjela da me gledaju “preko nišana”. Dakle, broj 01 3712-060 jučer sam nazvala 347 puta i nikako nisam uspjela uspostaviti kontakt s njima. Taj broj je gotovo konstantno zauzet, a kada nije i kada zvoni, netko podigne slušalicu i taman kad ja sretna kažem “alo”, taj netko odmah tu slušalicu spusti.

Što da radim sa “zdravstvom 21. stoljeća” kojemu je “pacijent u središtu svega”? Da sjednem na autobus, krenem put Zagreba i tako se u bolnici “Sveti Duh” zabilježim za operativni zahvat i hoće li mi taj put u Zagreb platiti Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) ili Ministarstvo zdravstva? Drugog načina ne vidim – govori naša sugovornica.

image

Evo dokaza s mobitela - 347 puta upućen poziv

Privatna Arhiva/

A što bi tek bilo da nemamo “zdravstvo 21. stoljeća”? Onda bi vjerojatno pacijenti iz Dalmacije u kontakt sa zagrebačkim bolnicama prije stupili porukom u boci ili preko goluba pismonoše.

Što o ovom slučaju misli, upitali smo izv. prof. dr. sc. Vilija Beroša, ministra zdravstva RH. Valja napomenuti da je osnivač i “vlasnik” bolnice “Sveti Duh” Grad Zagreb, ali nije loše čuti mišljenje ministra koji je odgovoran za kompletno funkcioniranje zdravstvenog sustava.

– Apsolutno ne podržavam takvo ponašanje. To je obrnuto od smjera u kojemu ide ova administracija da je pacijent u središtu. To pokazuje očitu disfunkcionalnost u toj bolnici i tražit ću njihovo očitovanje. Užas živi, užas – zaključio je ministar Beroš.

Bolnica: Žao nam je, uvodimo nove tehnologije

Bolnica „Sveti Duh“ izražava žaljenje što pacijentica nije bila u mogućnosti ostvariti kontakt sa Službom naručivanja pacijenata, putem dostupnih kanala komunikacije, priopćili su danas iz te ustanove.

S ciljem poboljšanja kvalitete usluge i ostvarivanja bržeg kontakta s pružateljem usluga, Bolnica je nedavno pokrenula postupak uvođenja novih tehnologija, kako bi se, s postojećim brojem telefonskih linija i zaposlenika, omogućio kontakt s operaterom, unatoč trenutnoj zauzetosti telefonske linije. Bolnica je, također, u procesu izrade novog IT rješenja kojim će moći pratiti tijek procesa naručivanja pacijenata, putem web obrasca. Vjerujemo da ćemo ovim promjenama, trajno uspjeti riješiti ovakve situacije, navode iz bolnice.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 12:43