Dan nakon sučeljavanja predsjedničkih kandidata na Novoj TV, ta je televizijska kuća objavila istraživanje Ipsos pulsa koje je pokazalo kakav dojam su kandidati ostavili na građane.
Istraživanje je Ipsos puls proveo na reprezentativnom uzorku među građanima Hrvatske koji su gledali sinoćnju debatu. Pitanje je glasilo: neovisno o vašim prethodnim stavovima o njima, kakav dojam su u sučeljavanju na Novoj TV ostavili sljedeći kandidati?
Rezultati istraživanja pokazali su tko je u svom nastupu, prema mišljenju ispitanika, bio najuvjerljiviji, najiskreniji, ali i tko je od kandidata imao najbolje argumente.
Tako je Ivo Josipović pozitivan dojam ostavio kod 51 posto ispitanika dok je kod Milana Kujundžića taj rezultat tek 22 posto.
S druge strane, čak 60 posto ispitanika izjasnilo se da je Kujundžić na njih ostavio negativan dojam dok je taj rezultat najniži kod Ive Josipovića te iznosi 21 posto, a nakon toga ga slijedi Kolinda Grabar-Kitarović sa 34 posto te Ivan Vilibor Sinčić s 28 posto.
Josipović je ostavio pozitivan dojam na 51 posto ispitanih, a negativan na 28 posto. Podjednako pozitivan i negativan dojam ostavio je na 21 posto ispitanih.
Ivan Vilibor Sinčić pozitivan dojam ostavio je pozitivan dojam na 45 posto ispitanih, negativan dojam na 28 posto, a podjednako negativan i pozitivan na njih 27 posto.
Rezultat sličan Sinčićevom ima i Kolinda Grabar Kitarović. Pozitivan dojam ostavila je na 40 posto ispitanih, negativan na 34 posto, a podjednako pozitivan i negativan na njih 26 posto.
Milan Kujundžić pak je imao najniži rezultat od svih kandidata. Pozitivan dojam ostavio je na tek 22 posto ispitanih, negativan na čak 60 posto, a podjednako pozitivan i negativan na 18 posto ispitanih.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....