OD IZVORA DO MORA

Druga akcija projekta Coca-Cole, Konzuma i Jutarnjeg: Odred izviđača Trogir sutra će čistiti plažu na Čiovu

Projekt je započeo prošlog vikenda u Osijeku i u još šest gradova

Čišćenje osječke Promenade na otvaranju projekta ”Od izvora do mora 2022.”

 Marko Mrkonjic/Cropix

Divna šljunčana plaža Sveti Križ u mjestu Mastrinka na Čiovu, zagrljena gustim borovima koji stvaraju osvježavajući prirodni hlad, mjesto je održavanja druge akcije čišćenja ambalažnog otpada u projektu "Od izvora do mora" koji organiziraju Coca-Cola, Konzum i Jutarnji list.

Akcija se održava u subotu, 11. lipnja, a domaćin i lokalni partner je Udruga izviđača Trogir. Okupit će se pedesetak volontera iz te udruge i njihovih prijatelja vatrogasaca i lovaca koji su odlučni u namjeri da svoj kraj učine ljepšim i čišćim.

Briga za okoliš

Odred izviđača Trogir osnovan je davne 1956. godine, a u svojem su djelovanju usmjereni na rad s djecom i mladima, kvalitetno provođenje njihova slobodnog vremena te očuvanje okoliša. Iza sebe imaju niz uspješnih projekata čiji je cilj i misija bolji i ugodniji život njihove lokalne zajednice.

Akciju je podržao i Grad Trogir i njihove komunalne službe, a volontere će na pozdraviti i zamjenik gradonačelnika Viktor Novak, koji je i sam član odreda izviđača.

Nakon velikog otvaranja projekta "Od izvora do mora" proteklog vikenda, na Svjetski dan zaštite okoliša velikom akcijom na osječkoj Promenadi i šest dodatnih akcija u drugim hrvatskim gradovima, projekt se nastavlja tijekom cijeloga lipnja. Prošli je vikend u sedam gradova nekoliko stotina volontera prikupilo ukupno više od pet tona otpada, a do kraja ovogodišnjeg izdanja vjerujemo da ćemo i premašiti prošlogodišnje brojke.

Stotine volontera

Lani je, naime, u 12 akcija koje su organizirali Coca-Cola i Jutarnji ukupno iz prirode uklonjeno oko 16 tona ambalažnog otpada. Ove godine, nakon Osijeka i Trogira, čistit ćemo u Dugoj Resi, Rijeci, Velikoj Gorici i Zagrebu.

Projekt "Od izvora do mora", koji promiče brigu za okoliš i podizanje svijesti o važnosti odgovornog odlaganja ambalažnog otpada, zaštitu i čišćenje područja uz rijeke, jezera i obale mora, Coca-Cola je u Hrvatskoj pokrenula 2018. godine u suradnji s Vladinim institucijama i udrugama civilnoga društva. Prošle godine Coca-Coli se kao partner pridružio Jutarnji list, a ove godine i Konzum koji će svijest o brizi za okoliš, osim svojim redovnim aktivnostima, promovirati među svojim kupcima u prodavaonicama, na plakatima, u katalozima, ali i na digitalnim kanalima.

Projekt "Od izvora do mora" prati sveobuhvatan višegodišnji Coca-Colin plan Svijet bez otpada koji izravno pridonosi smanjenju štetnoga utjecaja na okoliš i daje rješenja za izazove povezane s ambalažom. Poruka projekta je da ambalažu treba pravilno odlagati, a ne bacati u okoliš.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 22:11