Obzirom da je priča o nezadovoljnom gostu iz naše dijaspore dobila veliki odjek u javnosti, javio se vlasnik zadarskog restorana Špajza, Slavjan Miletić.
Zahvalan sam portalu 057info.hr koji mi je omogućio da demantiram navode događaja po interpretaciji gosta, kazao je Miletić i ispričao o čemu se tu stvarno radilo.
- Bilo je vrijeme večere, oko 18,30 sati, kada smo na žalost tog gosta, a na našu sreću bili puni kao i svaku večer. Gost je sjeo, a naša konobarica je rekla kako je terasa rezervirana za večeru i kako ima mogućnost sjesti na našu drugu terasu, koja je uz to i intimnija. Kako je on poželio popiti smo piće i inzistirao na toj terasi, konobarica mu je preporučila bilo koji kafić na Poluotoku, kazavši kako smo mi restoran, a ne kafić. Na to je on rekao konobarici da kaže 'budali od gazde da je totalni kreten, na što su se gosti na terasi uskomešali, kazao je vlasnik restorana.
On je taman sa suprugom došao raditi, a konobarica mu je prenijela neugodan doživljaj i on je, kaže Miletić, požurio te uhvatio gosta kod Četiri kantuna. Predstavio se, želeći od njega doznati u čemu je bio problem.
- Rekao sam mu da smo ga upozorili i da njegova reakcija nije bila u redu, kazao je Miletić te s osobljem poziva gosta na večeru o trošku restorana, a da će butelju od 100 eura, koju će za njega posebno nabaviti, sam morati platiti, kazao je gazda zadarskog restorana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....