Vlada se dosjetila kako uštedjeti ogroman novac, čak 24 milijuna kuna. Počet će se koristiti – internetom. Naime, svi državni uredi od sada će se dopisivati putem emaila umjesto dosadašnje prakse kada se sve printalo na papiru pa slalo poštom.
'Uštedjet će se na papirima, printanju i slanju', objasnila je za Novu TV ministrica uprave Dubravka Jurlina Alibegović.
Ona je predložila, a premijer naredio da u roku od 30 dana sva tijela državne uprave moraju imati kontaktnu točku u pisarnici.
'Bilo je i vrijeme da malo ušparamo. Bit će i ove komunikacije papirnate, ali dobro je da se stvar modernizira', složio se i ministar znanosti Predrag Šustar.
Stotine tisuća isprintanih papira, kuverti i poštanskih maraka tako će sada zamijeniti emailovi. Zapravo, prilično je nevjerojatno da država u 21. stoljeću toliki iznos troši na tradicionalan način dopisivanja.
'Troškovi su bili u prošloj godini negdje 240 milijuna i očekuje se otprilike deset posto ušteda', kaže ministrica Alibegović.
No, neke stvari, s obzirom na njihov sadržaj i važnost, ipak će se i dalje slati poštom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....