- Visoka temperatura u našem Domu za starije i nemoćne u Vukovarskoj ulici krenula je iz sobe na drugom katu, u kojoj su četiri štićenice, među kojima je pozitivna na Covid-19 i majka naše glavne sestre, tehničke voditeljice objekta u Vukovarskoj i šefice cijele medicinske službe u oba doma, ovdje i na Zenti.
Sumnju u koronavirus kod jedne štićenice iz sobe na 2. katu imala je i liječnica Hitne pomoći, koja je došla na poziv djelatnice zdravstvene službe iz Doma. Došli su zbog izuzetno lošeg stanja jedne korisnice koja je dva dana prije toga slomila ruku i nakon toga je vraćena u Dom. Već prošli petak glavna sestra je jednoj mojoj kolegici priznala da je boli glava i da danima ima temperaturu i ta je informacija procurila i među ostale kolege - kazala nam jedna od dugogodišnjih djelatnica splitskog Doma, u kojem je, prema posljednjim podacima, na virus Covid-19 pozitivno 42 štićenika.
Ministrica za demografiju i socijalnu politiku Vesna Bedeković jutros je u emisiji HRT-a Dobro jutro Hrvatska potvrdila i da je zaraženo osam djelatnika splitskog doma.
Dugogodišnjih djelatnica splitskog Doma ujedno nam je još istaknula i da šefica Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Splitsko-dalmatinske županije dr. Željka Karin ne laže u svojim medijskim istupima.
- Nju nitko iz Doma nije zvao da bi prijavio temperaturu, to je učinjeno samo jedan put, i to 29. ožujka kada je naša korisnica imala slomljenu ruku i povišenu temperaturu. Oni su govorili o njoj kao pojedinačnom slučaju, a ne da temperaturu ima više ljudi u Domu i da se osjećaju loše. Sve to se može vidjeti u našem dokumentu primopredaje službe.
Sada se izvlače, a jasno je da smo koronavirus u Dom mogli donijeti samo mi zaposleni, jer su mjesec dana bili zabranjeni posjeti izvana, kao i unošenje hrane, koja se ostavljala na porti i koju bi mi onda dezinficirale i odnosile krajnjim korisnicima - govori medicinska sestra, koja je odlučila progovoriti bojeći se da prava istina nikada neće izići na vidjelo.
- Ja ne znam je li naš ravnatelj kriv za propust, ali znam da je prema nama i prema klijentima i njihovim obiteljima iznimno korektan čovjek, a sad će najvjerojatnije “visjeti”. Ne kažem da je dobro što on ništa nije znao, ali je još veća odgovornost na onima koji su znali da korisnici usluga Doma imaju temperaturu, a šutjeli su i hodali okolo-naokolo...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....