SVI APSURDI JAVNE NABAVE

Evo kako država za sve evente angažira istih pet hotela: ‘Treba nam 300 soba, strop viši od 4 metra...‘

Hrvatska, mala zemlja s maksimalno pet hotela - tako bi nekako glasio novi turistički slogan za našu državu

Hotel Delfin, Poreč

 Hanza Media

Hrvatska, mala zemlja s maksimalno pet hotela - tako bi nekako glasio novi turistički slogan za našu državu kad bi se pisao na temelju apsurdnog iskustva javne nabave.

S jedne strane stoji javni naručitelj: najčešće neka agencija, savez, ministarstvo ili kakva druga ustanova, a s druge strane neka hotelska grupacija, redovito jedina koja uopće može zadovoljiti uvjete natječaja, i to obično nakon što su oni tako detaljno propisani da je u dokumentaciji nedostajalo - samo točno ime hotela.

Eh, da - ovo nije pretjerivanje - doslovno smo pronašli slučaj u kojem je naručitelj u dokumentaciji doista i naveo ime hotela koji je unaprijed rezervirao za event (čemu onda uopće javna nabava), dok su drugi bili malo pametniji.

Recimo tako da su u propozicijama...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. studeni 2024 00:47