RED ZA KARTE

FOTO: 'LJUDI STOJE U REDU, VANI JE SKORO PLUS 40, A NJEMU SE NE DA PISATI...' Ogorčenje na hrvatskom otoku zbog pada sustava, za sve je kriv router

 
 ČITATELJ JUTARNJEG LISTA

Čitatelj Jutarnjeg lista koji nam se predstavio kao "ogorčeni hrvatski turist na Jadranu" požalio se na Jadroliniju, odnosno na njihovo "nepoštivanje i sramoćenje" turista.

"Šaljem Vam sliku sa luke u Visu. Znači, ljudi čekaju na kupovanje karte, i to u 14 sati na najtopliji dan u ljetu, jer je sustav pao i naravno zaposlenom se ne da pisati paragon karte jer se njemu ne da, a ljudi vani na zvizdanu i trajekt (Vis - Split) vjerojatno će kasniti zbog toga... strašno", navodi čitatelj Jutarnjeg. "Dobro je vidjeti da je Jadrolinija spremna za sezonu i da su sustavi spremni na sve... užas živi..."

Čitatelj se Jutarnjem potom ponovno javio u 15:10 sati kako bi ukazao da je red za karte tada bio još veći. Dodao je također da djelatnik Jadrolinije kupcima karata nije dopustio da u 13:50 uđu u prostoriju u kojoj se nalazi šalter za prodaju karata.

ČITATELJ JUTARNJEG LISTA
Čitatelj navodi da red bio ovakav u 15:10 sati

Čitatelj se Jutarnjem potom ponovno javio u 15:30 sati kako bi pokazao da se red za karte povećao.

Iz Jadrolinije su nam ispričali da je do manje gužve ispred agencije došlo zbog promjene routera.

- Zbog usporene internet veze bili smo primorani promijeniti router, a kako tehničari HT-a nisu mogli doći ranije (i oni dolaze brodom Jadrolinije), tako se stvorila manja gužva. Napominjemo kako ni u jednom trenutku prodajno mjesto nije bilo zatvoreno i da je brod u polasku kasnio samo 20 minuta - rekli su nam iz Jadrolinije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. srpanj 2024 09:05