Čitatelj Jutarnjeg lista koji nam se predstavio kao "ogorčeni hrvatski turist na Jadranu" požalio se na Jadroliniju, odnosno na njihovo "nepoštivanje i sramoćenje" turista.
"Šaljem Vam sliku sa luke u Visu. Znači, ljudi čekaju na kupovanje karte, i to u 14 sati na najtopliji dan u ljetu, jer je sustav pao i naravno zaposlenom se ne da pisati paragon karte jer se njemu ne da, a ljudi vani na zvizdanu i trajekt (Vis - Split) vjerojatno će kasniti zbog toga... strašno", navodi čitatelj Jutarnjeg. "Dobro je vidjeti da je Jadrolinija spremna za sezonu i da su sustavi spremni na sve... užas živi..."
Čitatelj se Jutarnjem potom ponovno javio u 15:10 sati kako bi ukazao da je red za karte tada bio još veći. Dodao je također da djelatnik Jadrolinije kupcima karata nije dopustio da u 13:50 uđu u prostoriju u kojoj se nalazi šalter za prodaju karata.
Čitatelj se Jutarnjem potom ponovno javio u 15:30 sati kako bi pokazao da se red za karte povećao.
Iz Jadrolinije su nam ispričali da je do manje gužve ispred agencije došlo zbog promjene routera.
- Zbog usporene internet veze bili smo primorani promijeniti router, a kako tehničari HT-a nisu mogli doći ranije (i oni dolaze brodom Jadrolinije), tako se stvorila manja gužva. Napominjemo kako ni u jednom trenutku prodajno mjesto nije bilo zatvoreno i da je brod u polasku kasnio samo 20 minuta - rekli su nam iz Jadrolinije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....