'LAKŠI PROTOK DO REMETINCA'

FOTO: POGLEDAJTE KAKO JE ROTOR PRIJE BANDIĆA 'OTVORIO' JURIČAN 'Dok on još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku...'

 
 Facebook Dario Juričan

Dario Juričan, redatelj i jedan od kandidata u prvom krugu predsjedničkih izbora, pretekao je zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića te je, doduše u svom stilu, prije njega 'u promet pustio' Remetinečki rotor. Juričan je na svojoj Facebook stranici 'Želim biti Milan Bandić' objavio fotografiju na kojoj se vidi kako, još u mraku, nekoliko sati prije Bandića, na rotoru reže traku na kojoj piše 'korupcija u tijeku'.

U svojoj objavi spominje i ljude koji su, kako piše, bili uključeni u projekt gradnje novog rotora, a redom ih identificira kao kumove i prijatelje Milana Bandića.

Juričanovu objavu u nastavku prenosimo u cjelosti:

'DOK BANDIĆ JOŠ SNIVA SVOJE KORUPTIVNE SNOVE, JA SAM OTVORIO ROTOR

Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca.

Obred na maglovitom, ali ljekovitom zagrebačkom zraku bio je dostojanstven i kratak, kako bi građani grada Zagreba što prije mogli početi koristiti ovaj delikatni infrastrukturni projekt koji večina prometnih stručnjaka smatra promašenim.

Junaci koji su najbolje znali sročiti ponudu za novi rotor bili su Kamgrad, DiV, Tigra te Hidroelektra niskogradnja (koja je u međuvremenu propala, pa je uletio Georad iz Makarske).

U Kamgradu u javnoj nabavi radi Lidija Tomić, jako dobra prijateljica Milana Bandića, a ispekla je zanat na pravom mjestu - radeći javnu nabavu u Zagrebačkom holdingu.

Vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski preko kurira komunicira s Bandićem, osvjedočili smo se da gradonačelniku ostavlja poruke na porti Gradskog poglavarstva. Nije ni mejlu niti mobitelu za vjerovati, bolje se služiti pismonošom!

Vlasnik Tigre Bandićev je kum Milan Penava.

Bandić se voli vozikati i na jahti Tončija Kurilja, vlasnika Georada iz Makarske, kojeg posjećuje za rođendane.

Uz toliko kumova i prijatelja, nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna! Može se, nije kum cicija!

Jesmo li ih sve nabrojali?

Tu fali još samo jedno ime - European Anti-Fraud Office (OLAF), Europski ured za borbu protiv prijevara, osnovan kako bi zaštitio financijske interese EU.

Naime, upravo EU daje ogroman novac za zagrebački rotor.

Možda baš kako bi se preko rotora ubrzao nečiji odlazak u Remetinec?

Dario Juričan, gradonačelnik svemira', napisao je na Facebooku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 17:05