Prema Financijskom izvještaju o finaciranju izborne promidžbe, predsjednički kanddidat Miroslav Škoro potrošio je 2.754.206,15 kuna. Riječ je o podacima u službenom izvještaju koje je na svojim stranicama objavilo Državno izborno povjerenstvo, a na temelju podataka koje su dobili od Škorina izbornog stožera.
U tom izvješću, u rubrici “Usluge promidžbe i informiranja”, navodi se da je Škoro za promidžbu na društvenim mrežama potrošio točno nula kuna.
No s time se ne slažu podaci koje je objavio Facebook. Prema njihovu izvještaju, službena stranica “Miroslav Škoro” na oglase “povezane s društvenim pitanjima, izborima ili politikom” potrošila je 10.727 eura.
Također, prema tom izvještaju oglas pod nazivom “Miroslav Škoro - sad il' nikada” počeo se emitirati 31. srpnja 2019. i više nije aktivan, a broj prikazivanja bio je između dvije i tri tisuće puta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....