U srijedu navečer svečano je puštena u promet novoizgrađena zaobilaznica grada Vodica. Nakon blagoslova vodičkog župnika don Frane Glasnovića, novom prometnicom prvi je u smjeru Šibenika službenim vozilom Vlade 'prošao' predsjednik Vlade Andrej Plenković.
Premijer je prethodno izrazio zadovoljstvo što je nazočan otvaranju ovako važnog projekta prometne infrastrukture, te čestitao nositelju projekta 'Hrvatskim cestama', ministru prometa Olegu Butkoviću i vodičkoj gradonačelnici Branki Juričev - Martinčev na odlično i u vremenskom roku odrađenom poslu.
- Svi od kojih se to tražilo, kvalitetno su pridonijeli izgradnji ove zaobilaznice koja je od izuzetnog značaja u rasterećenju prometa grada Vodica, osobito preko turističke sezone. Ova zaobilaznica jedan je od primjera konkretne redistribucije sredstava fondova Europske unije - nije krio zadovoljstvo premijer Andrej Plenković.
Projekt vodičke zaobilaznice, inače 'težak' je 70 milijuna kuna. Čak 85 posto tog novca ili 59 milijuna kuna bespovratna su sredstva iz fondove Europske unije, dok je ostatak namaknut iz državnog proračuna i proračuna 'Hrvatskih cesta'.
- Ova zaobilaznica dobila je sve potrebite uporabne dozvole. Ona je najkvalitetniji projekt prometne infrastrukture u Hrvatskoj sufinanciran iz europskih fondova. Sufinanciran je kroz operativni programa Promet 2007. - 2013. te kroz operativni Konkurentnost i kohezija 2014 - 2020. Radovi su obavljeni u planiranom roku od deset mjeseci, a izvoditelji radovi bili su građevinska tvrtka Sarađen i Viadukt - istaknuo je ministar prometa i infrastrukture Oleg Butković.
Dionica zaobilaznice Vodica ukupne je duljine 5,1 kilometara. Na svom početku iz smjera Zadra spaja se na Jadransku magistralu prije poslovne zone 'Vodice'. Prolazi sjeverno od građevinskih područja Vodica te budućeg Sportsko-rekreacijskog centra Račice i poslovne Zone 'Kuljače'. Na Jadransku magistralu ponovno se veže u smjeru Šibenika i Splita 1,3 kilometara od diskoteke 'Hacijende', odnosno prije raskršća i skretanja za Srimu. Premošćivanje prilaznih nerazvrstanih cesta riješeno je izgradnjom mimoilaznica ispod zaobilaznice i to u Zatonskoj ulici, put Vrbice i ulici Ruđera Boškovića, dok je za premošćivanje ceste Put Gaćeleza izgrađeno raskršće sa semaforima.
Ujedno, zaobilaznica je najveći i najznačajniji projekt cestovno-prometne infrastrukture na području Vodica u posljednjih 50 godina ili od izgradnje Jadranske magistrale davne 1963. godine.
- Ovom zaobilaznicom ubuduće će se odvijati sav tranzitni promet iz pravca Zadra prema Šibeniku i Splitu. Na taj način dosadašnja Jadranska magistrala koja je prolazila kroz Vodice postat će zapravo gradska ulici. Širi centar Vodica oslobodit će prometnih gužvi i više nam se neće događati prometni kolapsi tijekom ljetnih mjeseci - rekla je vodička gradonačelnica na odlasku i saborska zastupnica Branka Juričev-Martinčev, 'spiritus movens' ovog projekta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....