Iskon ima popriličnih problema u odnosu prema korisnicima, a sudeći prema posljednjem rješenju HAKOM-a, fulali su sve što su mogli - osim što korisniku koji ih je prijavio regulatoru na prigovore ne odgovaraju u propisanom roku od 15 dana, ispostavilo se da mu prijete obustavom usluge u roku od dva dana od obavijesti iako je propisano da to bude 30 dana, a dodatno su ga opomenuli za dug koji je u tom trenutku bio u sporu pred HAKOM-om, što nisu smjeli napraviti.
Agencija je operateru naredila da ispravi tu pogrešnu praksu jer će im u suprotnom naplatiti kaznu od 50 tisuća kuna, a nisu se pretjerano dali impresionirati opravdanjem ISKON-a da je bila riječ o ljudskoj pogrešci. Cijeli slučaj agenciji je prijavio jedan nezadovoljan korisnik frapiran činjenicom da je operater u njegovu slučaju uspio napraviti čak četiri propusta, a nakon čega je HAKOM obavio nadzor i zaključio da je korisnik u pravu.
Prvo mu u dva navrata na prigovor nije odgovorio u roku, potom mu je slao poruke da će ga u roku od 48 sati isključiti zbog duga od 331.89 kuna, a onda je korisniku stigla i opomena za dug od 75 kuna, iako je on na taj dug uputio prigovor pa ga prema propisima operater ne može naplatiti prije nego što spor bude riješen.
Da stvar bude još gora, Iskon ga je na kraju i privremeno isključio, i to zbog duga u vezi kojeg se vodio spor zbog čega je agencija prigovore korisnika ocijenila opravdanima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....