Dan nakon što je Jutarnji list objavio da će u novoosnovanom Državnom inspektoratu radno mjesto potencijalno pronaći 1995 djelatnika - njih 500 više nego što su inspekcije imale dosad - reagirao je glavni državni inspektor Andrija Mikulić i ustvrdio da broj radnih mjesta u instituciji kojoj je na čelu ne znači nužno i identičan broj radnika.
“Predviđeni broj izvršitelja ne podrazumijeva istovremeno i zapošljavanje na tim mjestima budući da se prema odredbama Zakona o državnim službenicima slobodna radna mjesta u tijelima mogu popunjavati samo prema usvojenom planu prijema. U ovom trenutku popunjeno je oko 68 posto sistematiziranih radnih mjesta”, naglasio je Mikulić. No pritom nije otkrio koliko će djelatnika u skorijoj budućnosti planom prijema Inspektorat zaposliti, kao ni hoće li se buduća radna mjesta popunjavati prebacivanjem državnih službenika iz nekih drugih tijela ili pak vanjskim zapošljavanjem.
Preuzeti službenici
Prema podacima koje je tijekom jučerašnjeg dana dostavio Jutarnjem listu, Državni inspektorat zasad je od ministarstava u kojima su bile izmještene inspekcije preuzeo ukupno 1460 državnih službenika, od kojih 1334 inspektora te 126 službenika angažiranih na poslovima uredskog poslovanja, no konačan broj preuzetih djelatnika znat će se do početka lipnja, dokad je Inspektorat dužan s pojedinim ministarstvima sklopiti sporazume o preuzimanju djelatnika.
Mikulić je odgovorio i na pitanje o smještaju novih zaposlenika Inspektorata.
“Pitanje njihova smještaja rješavat će se kroz pet područnih ureda i 37 ispostava, dok će u zgradi Ine biti smješteno 350 državnih službenika koji su preuzeti iz drugih ministarstava. Neće biti potrebno tražiti dodatne poslovne prostore”, ustvrdio je Mikulić te se osvrnuo i na podatke iz Uredbe o osnivanju Državnog inspektorata u kojoj stoji da su u Sektoru za ljudske potencijale predviđena čak 103 radna mjesta, odnosno pet puta više od broja radnih mjesta u istom sektoru u doba prije ukidanja Državnog inspektorata 2014. godine.
Naime, Mikulić tvrdi kako nije točno da će Sektor za ljudske potencijale biti povećan pet puta s obzirom na to da je bivši Državni inspektorat, kaže, za obavljanje ovih poslova imao dva zasebna sektora, Sektor pravnih poslova i ljudskih resursa s okvirnom brojem od 22 izvršitelja te Sektor općih poslova sa 72 predviđena izvršitelja.
Više mjesta
“Iz toga se vidi da je za obavljanje tih poslova tek neznatno povećan okvirni broj izvršitelja iako je djelokrug sadašnjeg Inspektorata bitno širi od djelokruga koji je bio propisan za bivši Inspektorat”, tvrdi Mikulić.
Ipak, ovdje treba napomenuti da je Sektor za opće poslove bivšeg Inspektorata uključivao računovodstvenu i financijsku službu koja je u novoj sistematizaciji dobila vlastiti sektor s predviđenih 30 izvršitelja, jednako kao i činjenicu da će u Mikulićevu mandatu na administrativnim poslovima, zajedno s kabinetom glavnog inspektora te poslovima informatike i javne nabave, biti predviđeno 208 radnih mjesta, a ranije ih je bilo ravno 100.
Većina njih na svoja će radna mjesta u bivšoj Ininoj zgradi u Šubićevoj ulici, u koju seli središnji ured inspektorata, zasjesti vrlo brzo s obzirom na to da su radovi na uređenju i pripremi prostora počeli jučer rano ujutro.
Zagrepčane koji su jučer rano ujutro jurili na posao u Šubićevoj je zatekao prizor izbačenih plavih uredskih stolica, a ubrzo se do tog mjesta došetao i zaštitar kako bi znatiželjne građane spriječio da se polakome za bivšim uredskim namještajem.
Iako su stolice bile predviđene za otpad, javio je N1, zaštitar građanima nije dopuštao da pokupe bilo što od odbačenog uredskog namještaja koji je tijekom prijepodneva ionako uklonjen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....