VELIKA ŠKRTICA

HEP godinu i pol dana nije očitao struju, a onda je došao obračun: ‘Kako su došli do ove računice?!‘

Potrošači uglavnom plaćaju prema nečijoj procjeni umjesto stvarnom stanju

Ilustrativna fotografija

 Duje Klaric/Cropix/Cropix

Ovih sam dana saznala da mi HEP već godinu i pol dana zaračunava struju, pa čak i šalje obračun razlike, iako mi stanje nisu očitali od listopada 2022. godine.

To je, dakle, godinu i pol dana da nitko nije došao provjeriti kakvo je stanje mojeg brojila, ali sam uredno, evo i prošli mjesec, primila obračun u iznosu od sedam eura koje su mi izračunali kao razliku između procijenjene i stvarno utrošene struje. Kako su došli do ove računice nije jasno s obzirom na to da nitko godinu i pol dana nije očitao brojilo pa sam se obratila HEP-u da mi malo objasne što se tu dogodilo.

Nije prošlo puno vremena - javili su se za par dana da se ispričaju i kažu kako će odmah poslati nekoga da očita stanje, ali su mi propustili objasniti kako su napravili obračun pa sam ih to zamolila u još jednom mailu.

I na njega su brzo odgovorili, dva dana nakon što je njihov djelatnik doista došao očitati brojilo. Rekli su kako su mjerne količine zaduživali prema prethodnim potrošnjama, no da su sada ispravili tu računicu, napravili korekciju obračuna te kako, ako i dalje nisam zadovoljna, mogu poslati prigovor Povjerenstvu za reklamacije.

Neće biti potrebno, iako mi je prilično odbojna činjenica da struju - a i vodu, o čemu smo već dosta pisali - potrošači uglavnom plaćaju prema nečijoj procjeni umjesto stvarnom stanju. Kako je takve obračune uopće moguće kontrolirati?


Imate prijedlog za Veliku škrticu?

Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 03:29