ZAGREB - Najnovije istraživanje kvalitete - QUDAL - QUality meDAL iz siječnja 2013. pokazuje na koji način hrvatski građani, korisnici interneta, razmišljaju i koja su njihova iskustva kada je riječ o kvaliteti tjednih časopisa u Republici Hrvatskoj.
Istraživanje je u potpunosti provedeno u skladu s odredbama 'Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja' koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Istraživanje je provela švicarska kuća ICERTIAS na uzorku od 1.200 ispitanika, u periodu od 14. do 27. siječnja 2013 i obuhvaćen je teritorij cjelokupne Republike Hrvatske.
Ispitanicima je putem web ankete postavljeno sljedeće pitanje: "Navedite naziv tjednog magazina (tjedni tiskani časopis) koji po vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:"
Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima odgovori nisu bili ponuđeni već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovo pitanje.
Najveći broj ispitanika odgovorio je na ovo pitanje: Globus.
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri čitanost, doseg, snagu branda i/ili tržišne udjele, već isključivo zadovoljstvo ispitanika kvalitetom, i samo kvalitetom, tjednih tiskanih časopisa u Hrvatskoj.
Metodologija i uzorak
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL - Croatia 2013/2014 provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association na području Republike Hrvatske od 14. do 27. siječnja 2013. putem web ankete metodom CAWI - DEEPMA. U anketi je sudjelovalo 1.200 ispitanika - građana Hrvatske - isključivo korisnika interneta starijih od 15. godina. Anketa je obuhvatila cjelokupan teritorij Republike Hrvatske.
O projektu QUDAL
QUDAL - QUality meDAL je projekt švicarske kuće ICERTIAS - International Certification Association kojeg u Hrvatskoj provodi i zastupa tvrtka Axios uz podršku vodeće svjetske konzultantske i revizorske organizacije PWC.
Projektom QUDAL istražuju se i nagrađuju subjekti (proizvodi, usluge, mediji, javne osobe, kulturni i sportski sadržaji i dr.) koji na određenom teritoriju nude najveću razinu kvalitete - prema mišljenju građana - odnosno samih konzumenata.
Cilj projekta QUDAL je skrenuti pozornost javnosti na važnost kvalitete u svakodnevnom odabiru i prava građana na vrhunsku razinu kvalitete, kao i omogućiti potrošačima lakše snalaženje i lakši pronalazak najkvalitetnijih proizvoda i usluga na tržištu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....