Upoznali su se 2000. na brodu u Grčkoj na kojem su oboje radili.
NEPROCJENJIVA HRVATSKA: Stvarna iskustva u pozadini razglednica. Pogledajte cijeli web serijal
- Vjenčali smo se u katedrali svetog Jakova u Šibeniku. Moja obitelj i ja smo bili u jednog kući nedaleko Primoštena, a Marko i svi njegovi došli su prije vjenčanja po mene. Isprosili su me dalmatinskim pjesmama, a moji sjeverni Francuzi bili su toliko ganuti da su i muškarci zasuzili od silne romantike. To kod nas uopće nije običaj, mlada i mladoženja samo se nađu ispred crkve. Svadba je bila u marini Frapa u Rogoznici. Nas dvoje doplovili smo brodom do marine, a kako smo jedan i drugi ljubitelji fine hrane, imali smo nekoliko vrsta rižota i pravu, domaću pašticadu.
Jedna djevojka svirala je stare francuske šansone, dok ju je druga pratila na harmonici, a sve uz još jedan band koji je svirao dalmatinske i hrvatske pjesme. Mnogi su rekli kako im je to bilo najbolje vjenčanje - opisuje Delphine na savršenom hrvatskom, s dalmatinskim naglaskom, kako je 2006. postala hrvatska snaha i odlučila Normandiju zamijeniti - Splitom.
NEPROCJENJIVA HRVATSKA: Stvarna iskustva u pozadini razglednica. Pogledajte cijeli web serijal
- Ovo je najbolje mjesto na svijetu za mene. Nigdje ne želim ići iz Splita. Živi se vani po cijele dane i to mi je fantastično. Osim toga, volimo jesti u restoranima, a ovdje se neprestano nešto novo otvara i nudi i stvarno je dobro - kaže Delphine koja piše i recepte na svom blogu i kaže kako je najtraženiji onaj za - sarmu.
EPILOG
Nakon vjenčanja, Delphine i Marko su neko vrijeme živjeli s njegovim roditeljima u Primoštenu, pa je ona imala priliku dobro naučiti hrvatski. Radila je kao turistički pratitelj za grupe Francuza koje su dolazile u Hrvatsku, te je u tri godine naučila povijest i kulturu zemlje. Potom je radila 5 godina u jednoj agenciji, a onda je lansirala blog o Hrvatskoj na francuskom i engleskom www.one-croatia.com. Uz to postala je i majka tri djevojčice.
Mastercard i Jutarnji vjeruju da je budućnost turizma iskustveni turizam s fokusom na originalan, autentičan, personaliziran doživljaj koji postaje neprocjenjiv. Na platformi priceless.com Mastercard nudi luksuzna, avanturistička, neuobičajena iskustva, pogled iza scene i privatne doživljaje koje kreiraju stakeholderi u turizmu, a u serijalu Neprocjenjiva Hrvatska na jutarnji.hr testiramo luksuzna, gurmanska, hedonistička, adrenalinska iskustva.
A MOŽETE IH I VI ISPROBATI!
Projekt Neprocjenjiva Hrvatska napravljen je u produkciji Native Ad Studija Hanza Medije i Mastercarda, u skladu s najvišim profesionalnim standardima Jutarnjeg.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....