ZAGREB - Popularnost Dodo servisa dovela je do neočekivanih izazova za ordinacije i korisnike.
Brojne poliklinike koje koriste Dodo.hr, servis Jutarnjeg lista za online naručivanje kod doktora, dojavile su da ih obilaze prodavači koji se lažno predstavljaju kao zastupnici Dodo servisa. Nude korištenje naprednih Dodo funckionalnosti, a zapravo nemaju veze s modernim servisom i pokušavaju na prevaru uzeti novac od ordinacija.
Obzirom na više od 300 doktora i ordinacija diljem Hrvatske, kao i tisuće pacijenata koji svakodnevno koriste Dodo, ovo je bilo za očekivati, smatraju stručnjaci s kojima smo razgovarali. Dodo je potpuno besplatan za pacijente koji više ne moraju zvati ordinacije i čekati na telefonu.
Osim pacijenata, zadovoljni su i doktori, obzirom da je servis u samo mjesec i pol dana stvorio 200.000 kn novog prometa za zubare, dermatologe, fizijatre, kirurge i ostale koji su na njemu.
'Svakim danom raste broj narudžbi koje imamo', kaže Marija Kic, voditeljica projekta. 'Prvih dana bilo ih je tek nekoliko, a sad ih već imamo stotine svakog tjedna' . Stoga nije neočekivano što mnogi, pogođeni recesijom, pokušavaju iskoristiti uspjeh Dodo servisa kako bi i sami zaradili na nemoralan način.
Osim prodavača koji obilaze doktore, također su se pojavili brojni web sajtovi koji zele iskoristiti popularnost novog medicinskog servisa. Na primjer, portal MojKvart otuđio je opis servisa Dodo.hr, s namjerom da ukrade posjećenost Dodo.hr koja dolazi preko Googlea.
Radi se o poznatom triku kojim se neka web stranica lažno predstavlja na Googleu kako bi korisnik, kad upiše 'Dodo' ili 'Dodo doktori' došao na njihovu stranicu umjesto na onu koju je namijenio.
'Zgroženi smo ovim pokušajem manipulacije posjetama', kaže Miran Pavić, direktor EPH Digitala, u čijem vlasništvu je i Dodo servis. 'Kontaktirali smo MojKvart i nadamo se brzom rješenju ove neugodne situacije'.
Voditelji Dodo projekta mole sve zainteresirane doktore da ih kontaktiraju direktno na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. i provjere razgovaraju li s prodajnim predstavnikom servisa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....