GODIŠNJA SKUPŠTINA

HUDI na čelu s Majom Blumenšajn u 2025. uspostavlja ravnotežu hrvatskih medija i velikih tehnoloških kompanija

‘Kao naš najvažniji projekt ističe se napokon unificirano, jedinstveno mjerenje posjećenosti koje će stupiti na snagu 1. 1. 2025.‘, rekla je Blumenšajn

Maja Blumenšajn

 /Slavko Midžor/pixsell
‘Kao naš najvažniji projekt ističe se napokon unificirano, jedinstveno mjerenje posjećenosti koje će stupiti na snagu 1. 1. 2025.‘, rekla je Blumenšajn

Godišnja Skupština Hrvatske udruge digitalnih izdavača (HUDI) održana je 11. prosinca 2024. godine.

Predstojeća 2025. godina bit će ključna u naporima regulacije cijelog digitalnog tržišta, primarno poslovanja velikih platformi poput Mete i Googlea, s ciljem očuvanja održivosti hrvatske medijske industrije.

Odnos između velikih tehnoloških kompanija i hrvatskih medija već je dugo kompleksan, no posljednjih godina ravnoteža moći se značajno narušila.

U protekle tri godine, HUDI je putem AdEx istraživanja ukazao na značajan utjecaj velikih tehnoloških kompanija na hrvatsku medijsku scenu. Čak 70% prihoda od digitalnog oglašavanja odlazi tehnološkim gigantima, što smanjuje sredstva za razvoj hrvatske digitalne medijske scene.

HUDI se posljednjih godinu dana intenzivno ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. prosinac 2025 10:56