Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) nastavio je s provođenjem kontrola u ordinacijama primarne zaštite i u vrijeme epidemije koronavirusa jer prima sve više prigovora osiguranika na otežano ostvarivanje zdravstvene zaštite, izvijestio je HZZO.
Koordinacija hrvatske obiteljske medicine (KoHOM) izrazila je nezadovoljstvo putem društvenih mreža zbog najave kontrolora HZZO-a o obavljanju redovnih kontrola u ugovornim ordinacijama primarne zdravstvene zaštite.
U HZZO-u ističu i kako su dobili i pritužbe covid-19 pozitivnih pacijenta koje njihovi odabrani liječnici nisu kontaktirali kako bi im dali upute, kao ni njihove kontakte.
"Neshvatljivo nam je da doktori iz KoHOM-a, koji su naši ugovorni partneri, prozivaju HZZO u ovim teškim vremenima zbog obavljanja svojeg redovnog posla, kojemu je cilj da naše osigurane osobe ne bi bile zakinute u svojim pravima na zdravstvenu zaštitu", stoji u priopćenju.
Napominje se kako se svatko tko svoj posao radi sukladno potpisanom ugovoru ne treba bojati nikakve kontrole.
"HZZO zaprima sve učestalije prigovore osiguranih osoba na otežano ostvarivanje zdravstvene zaštite u ordinacijama izabranih doktora primarne zdravstvene zaštite zbog nemogućnosti uspostave kontakta s ordinacijama osobno ili putem telefona. Stoga su od početka epidemije kontrole radnog vremena ugovornih ordinacija učestalije radi osiguranja dostupnosti zdravstvene zaštite osiguranim osobama u potrebi", poručuju iz HZZO-a.
Navode kako se provode i kontrole bolovanja te kontrole u svim slučajevima saznanja za postupanje ugovornih subjekata koje je protivno propisima i općim aktima HZZO-a, a osobito ako bi to postupanje imalo za posljedicu uskratu prava na zdravstvenu zaštitu osiguranih osoba.
Provode se i kontrole u svim slučajevima kad je potrebno osigurati provođenje zdravstvene zaštite sukladno uputama Kriznog stožera i Ministarstva zdravstva, kako bi se očuvalo funkcioniranje zdravstvenog sustava.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....