Radnici kineske kompanije China Road and Bridge Corporation probili su do sada skoro 20 metara glavne cijevi budućeg tunela Kozjak. U ovom trenutku na gradilištu su 33 radnika, a tunel se buši prema novoj austrijskoj metodi građenja tunela. Probijanje tunela Kozjak započelo je početkom kolovoza te se ovo može smatrati dobrim tempom napredovanja radova.
Istovremeno s glavnom cijevi buši se i servisna cijev koja će se u konačnici koristiti za evakuaciju. Jutarnji list u posjedu je prvih snimki napretka ovih radova. U ovom trenutku ovo je gradilište financijski i po zahtjevnosti radova najveće u Hrvatskoj.
Tunel Kozjak projektiran je kao jednocijevni tunel dužine 2545,7 metara. U tunelu su predviđene četiri zaustavne niše, po dvije za svaki smjer vožnje, dva poprečna prolaza za interventna vozila, poprečni prolazi za pješake svakih 250 m, SOS i hidrantska niša svakih 150 m, uzdužna ventilacija, video nadzor te vatrodojavni nadzor. Rok izgradnje je 36 mjeseci.
Tunel kroz Kozjak dio je projekta novi ulaz u Split na dionici čvor Vučevica na A1 – tunel Kozjak – čvor na DC8 – Trajektna luka Split kojim je predviđena izgradnja nove dvotračne državne spojne ceste čvorište Vučevica na autocesti A1 s gradskom s trajektnom lukom u Splitu.
Nakon čvorišta Vučevica cesta prolazi kroz tunel Kozjak do državne ceste DC8 u Kaštelima, a potom novim prijelazom zaljeva do Kopilice (lokacija planiranih novih kolodvora, autobusni i željeznički), odnosno daljnjom vezom na gradsku trajektnu luku. Projekt se provodi u tri faze, a od kojih je u realizaciji prva faza, točnije cesta od čvorišta Vučevica do čvorišta na državnu cestu DC8 u Kaštelima u duljini zahvata od 7,92 kilometara.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....