ISPRAVAK ČLANKA

Ispravak članka: Golemi problemi s našim kanaderima, pobuna u ZTC-u, svi se nadaju da će poznata menadžerica uvesti red!

Netočno je da je avion Canadair CL-415 registarske oznake 866 od prošle godine u hangaru ZTC-a u Velikoj Gorici te da se njegov popravak očekuje tek sljedeće godine

Servisiranje kanadera u zrakoplovno-tehnickom centru u Velikoj Gorici

 Srdjan Vrancic/Cropix/Srdjan Vrancic/Cropix

Predsjednik Uprave Zrakoplovno tehničkog centra ukazao je na netočne informacije u članku objavljenom na webu Jutarnjeg lista pod naslovom ‘Golemi problemi s našim kanaderima, pobuna u ZTC-u, svi se nadaju da će poznata menadžerica uvesti red!‘.

U nastavku objavljujemo ispravak navedenog članka:

- U članku novinara Krešimira Žabeca „Usred sezone vatrogasci bez još jednog kanadera“, objavljenom u tiskanom izdanju Jutarnjeg lista, 05. kolovoza 2024., str. 5 te na internetskoj stranici Jutarnjeg lista pod naslovom „Golemi problemi s našim kanaderima, pobuna u ZTC-u, svi se nadaju da će poznata menadžerica uvesti red!“, objavljenom 04. kolovoza 2024. iznesene su neistinite tvrdnje.

Netočno je da je avion Canadair CL-415 registarske oznake 866 od prošle godine u hangaru Zrakoplovno-tehničkog centra d.d. u Velikoj Gorici te da se njegov popravak očekuje tek sljedeće godine. Navedeni avion nije bio planiran za ovogodišnju protupožarnu sezonu. U ZTC je zaprimljen krajem travnja 2024. godine, a radovi na njemu trebali bi biti završeni krajem ove godine. ZTC je u skladu s planom za ovogodišnju sezonu isporučio HRZ-u pet aviona Canadair i svih šest aviona Air Tractor.

Vezano za donošenje Pravilnika o plaćama Uprava je Sindikatu od svibnja do kraja srpnja dostavila četiri prijedloga s koeficijentima za sva radna mjesta. Uz takve bi se koeficijente povisile plaće svim zaposlenicima ZTC-a, a osobito onima koji rade u Sektoru servisa, za koje Uprava uz koeficijente za izračun osnovne plaće predlaže i zrakoplovno-tehnički dodatak. Iako bi svi radnici dobili veće plaće Sindikat nije pristajao dati suglasnost na navedene koeficijente.

Netočno je da je Sindikat dao prijedloge po kojima su koeficijenti za mehaničare i tehničare veći. Za izračun plaće mehaničara i još nekih radnih mjesta u Sektoru servisa Uprava uz koeficijent predlaže i zrakoplovno-tehnički dodatak, čime bi ukupni koeficijent za mehaničare sa srednjom stručnom spremom bio od 1,65 za početnika do 2,9 za voditelja hangara. Time je bruto plaća mehaničara koju predlaže Uprava veća od prijedloga Sindikata. Ključno osoblje Sektora servisa na sastanku s direktorom ZTC-a istaknulo je da prijedlog Uprave smatraju boljim od prijedloga Sindikata.

Netočno je da Uprava nudi veće koeficijente zaposlenima u administraciji od onih za diplomiranog inženjera zrakoplovstva ili direktora tehničkog sektora. Najveći predloženi koeficijent u administraciji, onaj za voditelje organizacijskih jedinica je 2,8 i ta radna mjesta zahtijevaju visoku stručnu spremu, dok Uprava za diplomirane inženjere u Sektoru servisa predlaže koeficijente u rasponu od 2,75 do 3,05 te za direktora Sektora servisa 3,35.

Uz to što Sindikat predlaže niže plaće za mehaničare u Sektoru servisa i dio radnih mjesta vezanih za Upravu, Sindikat želi povisiti plaće radnicima na nekim radnim mjestima u potpori.

Uprava je za sve voditelje organizacijskih jedinica istog ranga (osim Sektora servisa) predlagala koeficijent 2,8, a Sindikat je tražio smanjenje koeficijenta za pojedina voditeljska mjesta na 2,65.

Jedan od posljednjih sastanaka predsjednik Sindikata je prekinuo jer je smatrao da koeficijenti za radna mjesta u Unutarnjoj reviziji trebaju biti veći od koeficijenata drugih radnih mjesta istoga ranga.

Drugim riječima, Sindikat predlaže smanjenje koeficijenata za dio voditeljskih mjesta istoga ranga s 2,8 na 2,65, pritom tvrdeći da Uprava nudi veće koeficijente za radna mjesta u administraciji od onih za inženjere u Sektoru servisa, a istovremeno Sindikat smatra da koeficijent za radno mjesto voditelja Unutarnje revizije treba biti veći od dijela drugih voditeljskih mjesta te iznositi 2,8.

Da je Sindikat pristao na prijedloge Uprave svi radnici bi već od svibnja imali veće plaće.

Predsjednik Uprave uzeo je četiri dana godišnjeg odmora koji je planirao za isto razdoblje kada je godišnji odmor zatražio i predsjednik Sindikata smatrajući da u tom razdoblju razgovori o Pravilniku o plaćama i ne bi bili mogući. Međutim, predsjednik Sindikata je posljednji radni dan prije planiranog početka godišnjeg odmora zatražio izmjenu svog godišnjeg odmora te će odmor koristiti kada se predsjednik Uprave vrati na posao, što će dodatno utjecati na nastavak rada na Pravilniku o plaćama, stoji u ispravku članka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 13:43