ZLATNA KOZA

Istra nagradila najbolje turističke projekte, događaje i proizvode iz ove godine: Pogledajte tko su pobjednici

Nagrade laureatima uručio je predsjednik Turističke zajednice Istarske županije, župan Boris Miletić

Dobitnici nagrada

 Goran Sebelic/Cropix

Najbolji istarski turistički projekti i događaji u 2023. godini bili su nova vinarija obitelji Tomaz u Motovunu, vinski event Concours Mondial de Bruxelles - Istra 2023, projekt SeaStar Hero by DiveOUT Poreč te promotivni film Playful Memories (Your Perfect Playground). Svi su oni sinoć u pulskom hotelu Brioni dobili Zlatnu kozu - Capra d‘oro, godišnju turističku nagradu koju od 1994. godine dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije za izuzetan doprinos na području marketinških aktivnosti u turizmu Istre, posebno na području unaprjeđenja proizvoda i području turističke promocije za aktivnosti, proizvode i projekte s područja Istarske županije.

Na ovaj način Turistička zajednica Istre želi odati priznanje idejama, projektima i manifestacijama koje su svojom originalnošću, značajem i dosegom unaprijedile imidž Istre kao kvalitetne turističke destinacije, a sve to s ciljem motiviranja privatnog i javnog turističkog sektora za poboljšanje kvalitete promocije te priznavanja uloženih napora od strane sudionika u promociji destinacije kroz prikaz najboljih dostignuća u turizmu Istre.

Za najbolji inovativni proizvod proglašen je projekt SeaStar Hero by DiveOUT Poreč, čiji su autori Turistička zajednica Grada Poreča i Sonda, a priznanje su preuzeli direktor porečke Turističke zajednice Nenad Velenik i u ime Sonde Jelena Fiškuš i Sean Poropat.

Inovativan u globalnim okvirima, ovo je projekt koji na zabavan način nudi posjetiteljima plaža da istraže podmorje Jadrana, zabavljaju se i sudjeluju u uklanjanju sitnog otpada iz mora. Na plažama u Poreču gosti su ovog ljeta mogli preuzeti opremu za čišćenje i upustiti se u aktivnost ronjenja na dah te istovremeno prikupljati otpad na koji naiđu. Kao nagrada, svakom sudioniku uručena je majica koja je uz to na jedan dan osigurala i dodatne pogodnosti u ugostiteljskim objektima u gradu.

U manje od 3 mjeseca na samo 5 lokacija je više od tisuću sudionika iz mora izvuklo 4.500 predmeta. Projekt su podržala čak 54 ugostiteljska objekta u gradu, a svi su zajedno pokazali kako se na kreativan način mogu povezati domaćini i posjetitelji u zajedničkom cilju očuvanja čistog mora za sadašnje i buduće generacije. U planu je širenje projekta diljem priobalja.

Kao najbolji turistički proizvod proglašen je novi vinski podrum obitelji Tomaz, a nagradu je preuzeo vinar Klaudio Tomaz. Nova atraktivna vinarija smještena u podnožju Motovuna ostvarenje je dugogodišnjeg sna obitelji Tomaz. Moderan i suvremeno opremljeni podrum motovunske vinarije ubraja se u najznačajnije investicije u sektoru vinarstva i logičan je slijed razvoja obiteljske vinarije koja spada među najnagrađivanije u Hrvatskoj. Veliki vinski podrum, u neposrednoj blizini obiteljske kuće Tomaz, s predivnim pogledom na motovunski pejzaž, nudi i edukacijsko-degustacijsku dvoranu te prodajno-izložbeni prostor. Paralelno s početkom izgradnje novog podruma, vinarija Tomaz je u 2022. godini priredila rebrending vizualnog identiteta „Vina van okvira“, koji kroz vinske etikete, odnosno četiri linije vina, promovira Motovun kao destinaciju: pjenušava vina (Rijeka Mirna), svježa vina (Motovunsko tlo), odležana vina (Motovunska šuma) i premium vina (Bijeli tartuf).

image

Dobitnici nagrada

Goran Sebelic/Cropix

Najbolji projekt u kategoriji vizualnih komunikacija je promotivni video Playful Memories (Your Perfect Playground), a priznanja su preuzeli Bernard Musulin, voditelj projekata u Maistri i predstavnik klastera turističkih zajednica Rovinj-Rovigno, Kanfanar, Bale-Valle, Svetvinčenat i Vrsar te Sanel Isanović, kreativni direktor Levela52 Inspirativni film prikazuje raznolikost outdoor aktivnosti u prekrasnom okruženju Istre. Prateći četiri različite skupine ljudi, film istražuje svijet penjanja, vožnje kajakom, trail trčanja i nordijskog hodanja. Cilj filma je inspirirati i privući zaljubljenu publiku u outdoor sportove, potičući ih da istraže prirodne ljepote, povijesne lokalitete, raznolikost avantura na području destinacija Rovinj, Vrsar, Bale, Svetvinčenat i Kanfanar. Dok pratimo pripreme i iskustva protagonista, film prenosi osjećaj pustolovine i zajedništva među ljubiteljima prirode. Slogan „Your Perfect Playground“ poziva gledatelje da se pridruže toj zajednici ljubitelja prirode i sami dožive čaroliju Istre kroz outdoor aktivnosti.

Za najbolji event u 2023. godini nagrađen je 30. Concours Mondial de Bruxelles - Istra 2023 koje je održano u svibnju nakon Vinistre, uz 320 ocjenjivača iz 50 zemalja među kojima i 14 hrvatskih. Od 10. do 14. svibnja ocijenili su 7.504 uzoraka vina, ali i posjetili Nacionalni park Brijuni, Vodnjan, kušali maslinova ulja i posjetili više od 20 istarskih vinarija te su imali priliku upoznati krajolik i gourmet ponudu Istre. CMB direktno utječe na turistički, gospodarski i vinarski sektor zbog svojeg globalnog značaja, a Istra je domaćinstvom najprestižnijeg vinskog natjecanja dobila i vinske ambasadora koji su nakon obilaska poluotoka i istarskih vinarija bili impresionirani autohtonim sortama, gourmet ponudom, kulturnom baštinom i prekrasnim pejzažima. Ovakav vinski event u Istri i Hrvatskoj još nije dogodio pa se može reći da je ovo Liga prvaka vinskog svijeta.

Organizaciju eventa potpisuje Udruga vinara i vinogradara Istre Vinistra, a nagradu je u ime cijelog tima preuzeo predsjednik Vinistre Luka Rossi.

image

Kategorija eventi, dobitnik je VinIstra

Goran Sebelic/Cropix
image

Kategorija eventi, dobitnik je VinIstra

Goran Sebelic/Cropix

Nagrade laureatima uručio je predsjednik Turističke zajednice Istarske županije, župan Boris Miletić. Javni poziv za prijavu kandidatura objavljen je povodom Svjetskog dana turizma u godini u kojoj istarski i hrvatski turizam ispisuju povijesne brojke i nastavljaju razvijati iznimne projekte. Kandidature je ocjenjivalo Povjerenstvo u čijem su radu sudjelovali Boris Miletić, predsjednik TZ Istarske županije, Barbara Ban, novinarka Jutarnjeg lista, Sara Prenc iz Studia Tumpić/Prenc, Milan Pavlović, novinar Glasa Istre, Boris Žgomba, član Turističkog vijeća TZ Istarske županije i Denis Ivošević, direktor Ureda Turističke zajednice Istre.

image

Župan Boris Miletić, predsjednik vijeća TZIZ

Goran Sebelic/Cropix
image

Kategorija vizualne komunikacije, dobitnici razne TZ širom Istre.

Goran Sebelic/Cropix
image

Kategorija turistički prouzvod, dobitnik je vinarija Tomaz

Goran Sebelic/Cropix
image

U kategoriji inovativni proizvod dobitnici TZ Poreč i Sonda

Goran Sebelic/Cropix
image

U kategoriji inovativni proizvod dobitnici TZ Poreč i Sonda

Goran Sebelic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 10:31