JAČANJE PROMIDŽBE

JESU LI OVO VLADINE RADIKALNE MJERE?! 'Oglašavat ćemo investicijske projekte u The Economistu'

Uz plaćanje kampanja u svjetskim medijima, planira se i uvođenje četiri kategorijemjera za poticanje stranih ulaganja u Republici Hrvatskoj
 Goran Mehkek / CROPIX

Vlada kreće u jaču promidžbu Hrvatske kako bi stranci u nju više ulagali. Jedan je to od zaključaka sastanka ministara u Banskim dvorima, koji je, nezadovoljna izostankom većih investicija i mjerama štednje radi rezanja proračunskog manjka, sazvala šefica HNS-a i prva potpredsjednica Vlade Vesna Pusić.

Prema neslužbenim informacijama, veća promocija investicijskih potencijala Hrvatske trebala bi obuhvatiti jače oglašavanje u utjecajnim svjetskim medijima, poput Financial Timesa, The Economista ili pojedinih televizijskih kuća. No, ona znači i više nastupa na specijaliziranim sajmovima, kao i češće road-showove. U planu je i one stop shop, na kojem bi potencijalni ulagači dobivali sve potrebne informacije. Promotivni dio posla trebala bi odraditi Agencija za investicije i konkurentnost (AIK).

Jačanje promocije zemlje samo je jedna od četiri kategorije mjera koje su se krojile na jučerašnjem sastanku. U prvu katregoriju ušli bi eventulani zahvati u poreznoj politici, pri čemu, upozoravaju naši sugovornici, treba voditi računa da je Hrvatska članica EU i da si ne može dopustiti eksperimentiranje s takvim potezima.

Drugu kategoriju mjera čine investicijski projekti koji “štekaju”. Tu spadaju, primjerice, Plomin C i pojedini projekti javno-privatnog partnerstva. Treću, a po mnogima i najtežu kategoriju mjera koje će trebati povući, čini jačanje poslovne klime.

- Na privlačenju investicija, kao i na jačanju poslovne klime u zemlji, radi se godinama. To se ne može promijeniti preko noći, tu nema jednostavnih rješenja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 22:33