‘FEEL GOOD‘ FAKTOR

Kako pobjede Vatrenih dižu gospodarstvo: Pogledajte što se dogodilo u prvom tjednu EURA!

Dok Dalićevi nogometaši pobjeđuju, potrošnja hrane, pića, elektroničke opreme i putovanja raste 10 posto
Navijači Hrvatske gledaju susret ”Vatrenih” i Škotske na Trgu bana Josipa Jelačića
 Damjan Tadic/Cropix

Iako se odraz uspjeha hrvatske nogometne reprezentacije, kakvih smo svjedoci ovih dana, na kretanja u domaćoj ekonomiji najčešće promatra kroz rast potrošnje i veće prihode trgovaca, ugostitelja i drugih poduzetnika, ekonomisti s kojima smo o tome razgovarali upozoravaju i na neizravne pozitivne doprinose Dalićevih "vatrenih" domaćem gospodarstvu.

Jedan od tih doprinosa, kako nam je rekao ekonomist Hrvoje Serdarušić, takozvani je feel good faktor koji nogometna reprezentacija svojim uspjesima generira u našoj zemlji.

Pozitivan efekt

- Feel good faktor vrlo je teško izmjeriti u ekonomiji i inače, ali ga lako prepoznajemo po rastu dobrog raspoloženja među ljudima, porastu samopouzdanja i zajedništva te davanju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 19:00