- Svaki mjesec račun za odvoz smeća plaćam prije datuma dospijeća i nikad nisam dužan, ali požeški Komunalac svejedno mi na svakom računu ispisuje da imam dugovanje, i to uvijek u iznosu identičnom kao što je i sam račun. Zvao sam ih nekoliko puta kako bih prigovorio, i svaki put mi kažu kako je doista točno da dug ne postoji, ali obavijest o dugu svejedno mi stiže svaki mjesec - požalio nam se jedan čitatelj koji kaže da ne želi da tijekom godina izgleda kao da je Komunalcu kontinuirano dugovao za odvoz smeća, posebno s obzirom na činjenicu da ga redovito plaća.
Kako smo zaključili da je njegov prigovor posve na mjestu, obratili smo se Komunalcu Požega, u kojem su nam potvrdili kako čitatelj doista na vrijeme plaća svoje račune te da je u pitanju tehnička pogreška.
"Prilikom tiskanja računa korišten je obrazac za korisnike u individualnom stanovanju, umjesto obrasca za korisnike višestambenih objekata. Naime, ovi prvi račune dobivaju dvaput godišnje te im se u napomeni navodi ukupno dugovanje nakon obračuna", kažu u toj tvrtki, potvrđujući da naš čitatelj nije bio jedini koji im je ukazao na taj problem.
Tvrde također da su kontaktirali programere te kako će pogreška biti uklonjena, a čitateljima ne preostaje drugo nego pričekati sljedeći račun kako bi se uvjerili je li problem doista riješen.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....