Hrvatske ceste donijele su odluke o izvođačima izgradnje buduće ceste koja bi trebala spajati most Pelješac s kopnom, bez koje bi most vodio od nikuda nigdje.
Tako bi prvu dionicu od Jadranske magistrale do budućeg mosta Pelješac i prvih 12,5 kilometara buduće pelješke ceste od Duboke do Sparagovića trebao graditi austrijski Strabag.
Naime, Hrvatske ceste prvotno su odlučile taj posao dati grčkoj tvrtki Avax, no na tu se odluku žalio Strabag. Državna komisija za kontrolu javne nabave tu je odluku poništila.
U petak objavljenoj Odluci o odabiru navodi se da je tvrtka J&P AVAX isključena jer je odlukom Komisije za zaštitu tržišnog natjecanja Grčke utvrđeno da je ponuditelj sudjelovao u zabranjenim sporazumima kojima se narušava tržišno natjecanje.
Grčka tvrtka na ovu odluku može podnijeti žalbu. Strabag je ponudio da će ovu dionicu izgraditi za 478,3 milijuna kuna bez PDV-a. Rok za izgradnju je 30 mjeseci.
Istoj grčkoj tvrtki koja je isključena s natječaja za prvu dionicu pelješke ceste Hrvatske ceste dodijelile su posao izgradnje druge dionice ceste Sparagovići-Doli. Ponudu za izgradnju ove dionice je dao i austrijski Strabag, a u Hrvatski su cestama ocijenili da je grčka ponuda ekonomski najpovoljnija.
Strabag se na ovu odluku može žaliti.
Riječ je o južnom dijelu buduće pelješke ceste koja uključuje i obilaznicu Stona te novi most preko malostonskog kanala. Procijenjena vrijednost radova bila je 449,1 milijun kuna bez PDV-a. Avax je ponudio 511,5 milijuna kuna, dok je Strabag ponudio 569,2 milijuna kuna.
Rok za izgradnju ove dionice je 28 mjeseci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....