“Za ulazak JANAF-a u konzorcij Zarubezneft Adria dobili smo sve dozvole od strane našeg Vlasnika, a Nadzorni odbor 18. listopada 2011. je to odobrio i to mi poštujemo. U ime ministarstva gospodarstva s time se složio njegov predstavnik Boris Makšijan, a tvrdnje bivšeg ministra gospodarstva Đure Popijača da on nije dao suglasnost ne želim komentirati”, kazao je predsjednik Uprave JANAF-a Ante Markov.
Markov je odlučio održati kratku novinsku konferenciju nakon višekratnih medijskih napisa kako JANAF zajedno sa Zarubezneftom i nepoznatom švicarskom off shore tvrtkom White Falcon pokušava oteti Ini koncesiju za istraživanje i eksploataciju nafte u Hrvatskoj . Vidlljivo nervozan, Markov je neuspješno pokušao objasniti suradnju sa švicarskom tvrtkom.
“Mi smo ugovor potpisali sa Zarubezneftom i on je naš partner, a ne White Falcon. Nas ne zanima tko je ta tvrtka i tko je njen vlasnik. Njih je uzela ruska strana, a mi nismo pitali tko su oni. Mi smo smo potpisali ugovor sa ruskom kompanijom”, uporno je ponavljao Markov, izbjegavajući pojasniti kako je moguće da državna tvrtka surađuje sa tvrtkom kojoj, potvrđuje to i sam Markov, ne zna ni vlasnika, ni njene reference ni porijeklo kapitala.
Markov tvrdi kako su u konzorcij ušli jer u JANAF -u smatraju kako im pripada 10 posto zaliha nafte u Hrvatskoj kao bonus jer su tvrtka “zemlje domaćina”. O sukobu sa Inom oko koncesije, Markov je indirektno poručio da se on bori za interese tvrtke na čijem je čelu a ne neke druge. Uz tvrdnju kako poslovni rezultati u njegovu četverogodišnjem mandatu vođenja tvrtke pokazuju da je JANAF najbolje vođena tvrtka u vlasništvu države, Markov je naglasio kako je cilj tvrtke da surađuje sa svim kompanijama koje žele transportirati naftu. JANAF u ovom trenutku trasnsportira 6 do 7 milijuna tona sirove nafte godišnje,a ima kapacitet od 20 tona i to želi poboljšati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....