ZNAJU SE I DONATORI

Milanović prvi od svih kandidata objavio kako financira izbornu promidžbu, otkrio je i koliko je potrošio

Glavnina troškova odnosi se na najam prostora, grafičke i tiskarske te usluge oglašavanja, vanjskog i na društvenim mrežama

Zoran Milanović

 Bozo Radic/CROPIX
Glavnina troškova odnosi se na najam prostora, grafičke i tiskarske te usluge oglašavanja, vanjskog i na društvenim mrežama

Zoran Milanović, aktualni predsjednik Republike koji se kandidirao i za drugi mandat, do utorka je na izbornu promidžbu potrošio 167 000 eura, a od donatora dobio oko 8400 eura, pokazuje financijsko izvješće koje je Milanović dostavio prije svojih protukandidata.

Svih osam predsjedničkih kandidata takva izvješća moraju Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti sedam dana prije izbora, najkasnije do subote 21. prosinca u ponoć, a onima koji to ne učine slijede kazne, među njima i novčana koja može ići do 2654 eura.

Financijska izvješća dostavljaju unosom u informacijski sustav za nadzor financiranja izborne promidžbe, a DIP ih objavljuje na svojoj mrežnoj stranici www.izbori.hr prvog radnog dana od dana unosa.

Milanovićevo izvješće o troškovima izborne promidžbe, od...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 18:59