ULTIMATIVNA DESTINACIJA

Milijunska investicija: Pogledajte hrvatski otok koji postaje resort za zabavu!

 PR

U prvom takvom naselju na donedavno napuštenom otoku bit će smješteni wellness centar, kino i amfiteatar

Hrvatska turistička ponuda dobit će uskoro svoju prvu ultimativnu party destinaciju, na kojoj je sve prilagođeno zabavi, prvo mjesto na našoj obali zbog kojeg se neće čuti zapomaganja da mladi gosti tjeraju “kvalitetnije” goste, tzv. obiteljske turiste. Takav projekt bit će Obonjan, koji se nalazi blizu Šibenika, čije je uređenje u tijeku i koji bi već ove sezone tome gradu i okolici mogao, prema najavama, donijeti visoku zaradu, a od iduće i 10 milijuna eura godišnje. Riječ je o svjetski jedinstvenom turističkom doživljaju modernog, urbanog i zabavnog turizma, u kojem jedan otok postaje resort za zabavu, ali pritom čuva okoliš, poziva umjetnike na suradnju i ne gradi (barem zasad) velike turističke objekte.

Bio u lošem stanju

Otok je prvo očišćen jer je bio zapušten, nešto postojećih manjih kapaciteta se preuređuje za restorane i za wellness - wellbeing centar, uređuje se i amfiteatar za skora glazbena događanja, mjesto za kino i nekoliko mjesta za razne radionice i za parlaonice, pozicije za vježbanje joge i za sport, za teleskope, nekoliko barova. I, prvenstveno, rekonstruira se infrastruktura koja je bila u groznom stanju. Ovo ljeto trebali bi ponuditi smještaj kroz svoju prvu fazu uređenja - u drvenim i šatorima. Za početak u planu je kraća sezona od 18. srpnja do sredine rujna. A publika koja bi se tu mogla vidjeti vjerojatno će biti nalik onoj s Garden festivala u Tisnom.

Kristijan Gržetić, koji je poznat kao promotor festivala Ultra, zadužen je i za prezentaciju ovog budućeg hrvatskog otoka glazbene zabave, a već je ranije isticao da se kao korisnike ne očekuje tinejdžere, nego “aviogoste” više platežne moći. To potvrđuje i podatak na stranicama rezervacija za ljetovanje na Obonjanu, gdje stoji da je ove godine samo za starije od 18 godina. Jedan od investitora, Dan Blackledge, najavio je ranije viziju - na Obonjanu planiraju ponovno dovesti život i od njega stvoriti unikatan koncept, koji će kombinirati umjetnost i glazbu, wellness, održivi život i vrhunsku hranu i piće, uz zabavan i kreativan smještaj. Uz predviđanja da će godišnje otok ostvarivati 140 tisuća noćenja.

Koncesija na 43 godine

Sve je počelo lani kada je objavljeno da britanska promocijska tvrtka Sound Channel, koja je organizator i elektrofestivala Hideout u Novalji, odlučila u koncesiju uzeli otok Obonjan, poznat kao otok i mjesto okupljanja izviđača bivše države koji je godinama bio problem za grad Šibenik. Prvo ga je u koncesiju uzela Orco grupa i trebao je postati dio Sunčanog Hvara. Kad je Orco grupa završila u u stečaju, Obonjan je ponovno pao na proračun Šibenika.

Britanski investitori

I tako do lani, kada se sklapa nova koncesija, a uz britanskih investitore, u projektu sudjeluje i hrvatska tvrtka Gratiosus, koji su i jedni od organizatora splitske Ultre, te jedan od vodećih europskih touroperatora - slovenski Collegium Mondial Travel (CMT). Koncesija je sklopljena na 43 godine. Investitori su u javnim istupima isticali da ovaj projekt nema nikakve veze s Ultrom. Projekt će se razvijati kroz sedam faza te će ponuda iz godine u godinu rasti. Ukupna je vrijednost investicije oko 50 milijuna dolara.

U prvoj sezoni Obonjan će biti moderni turistički resort. Sve to investitori planiraju u suradnji s Gradom Šibenikom, koji će ovim projektom dobiti ono što mu najviše nedostaje - modernu glazbenu ponudu.

Na otoku se uređuje i dio s restoranima, vanjskim bazenom, wellnessom.

U planu je i da se ubuduće nudi i smještaj - u na drveću, ali i gradnja, odnosno uređenje smještajnih kapaciteta.

Turizam pod motom umjetnost, glazba, hrana

Tvrtka Sound Channel, jedan od investitora uređenja Obonjana, također je prije nekoliko godina bila jedan od investitora uređenja staroga industrijskog pogona mlina iz 18. stoljeća u srcu engleskog Leedsa. Staru tvornicu Canal Mills pretvorili su u mjesto za zabavu na kojem se održavaju festivali, kao primjerice već rasprodani Garden party u svibnju. Canal Mills promovira se pod logom: umjetnost - glazba - hrana. Ovdje su smješteni i pop-up restorani, izložbe, održavaju se razni festivali žive i elektronske glazbe, natjecanja u videoigricama uz , ali i modni događaji i kazališni projekti.

Kako bismo novi Jutarnji.hr učinili još boljim, bržim i modernijim, tijekom perioda transformacije do 6. svibnja paralelno ćete ga moći pratiti na dvije adrese – stari portal nalazi se na adresi Jutarnji.hr, a novi na novi.Jutarnji.hr.
Na novom se portalu promjene događaju svaki dan stoga popunite upitnik na dnu stranice ili kliknite na link i napišite nam svoje mišljenje kako bismo portal što bolje prilagodili upravo vama!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 05:56