Željko Mitrović, vlasnik TV Pink , odgovorio je na službenu reakciju Ministarstva vanjskih poslova RH , koje je oštro osudilo 'emitiranje negavitnih i neutemeljnih sadržaja o Republici Hrvatskoj'. Mitrović je u svom odgovoru, cijelo vrijeme pišući ' Hrvatska' malim početnim slovom, poručio kako ga reagiranja u ' hrvatskoj' ne mogu odgovoriti od objavljivanja informacija o zlostavljanim građanima na teritoriju ' hrvatske'.
- Moram Vas podsjetiti, a nadam se da ćete se složiti, da ne možemo prikrivati i ne objavljivati informacije o robama i proizvodima iz hrvatske koje su neispravne, zagađene ili otrovne, a prodaju se na srpskom tržištu. Što se tiče otimanja srpske imovine, to prepuštamo međunarodnim institucijama kao i Vašim i našim pravosudnim organima. U nadi da ćete razumjeti da nas profesionalni, moralni i etički standardi navode da se odgovorno ponašamo u kategoriji zaštite srpskih potrošača, mislim da ćete i sami shvatiti da su vaše izjave neprimjerene diplomatskoj i korektnoj komunikaciji. Ako slučajno imate bilo kakvu sumnju u nezakonit rad TV Pink, voljeli bismo to čuti - poručio je Željko Mitrović u svom odgovoru.
Pismo Željka Mitrovića Hrvatskoj carini
Mitrović je u međuvremenu poslao i otvoreno pismo Hrvatskoj carini u kojoj joj u sedam točaka postavlja mnoga pitanja vezanih uz slučaj njegovog zaplijenjenog broda. Pročitajte pismo u cijelosti:
1. Zašto Hrvatska carina prešućuje da su uvidom u kompletnu dokumentaciju nedvosmisleno vidjeli, da je jedan od tri suvlasnika Gibraltarske firme, što znači i broda El Bosco V, bio na brodu u tzv. spornom trenutku 2010. godine
2. Zašto Hrvatska carina prešućuje da je nemili događaj koji se izrodio u incident 2010 god, pri ulasku broda iz Crne Gore u Hrvatsku, počeo oštrom svađom bahatog hrvatskog carinika i našeg skipera u kojoj su korišteni prefiksi 'srpski'
3. Zašto Hrvatska carina prešućuje da sam ja prilikom ovog događaja bio spriječen neposredno biti na brodu, zbog bolesti o kojoj je upoznata šira javnost, a oko čega također posjeduju dokumentaciju
4. Zašto Hrvatska carina prešućuje da je brod El Bosco V, u identičnom statusu plovio već 4 godine po Jadranu i više od 20 puta prošao carinsku proceduru u istom statusu
5. Zašto carina Hrvatske prešućuje koliko je trenutno ovakvih brodova s ovakvim statusom u teritorijalnim vodama Hrvatske? Kako su ušli? Kakve carinske procedure su savladali? Ili da pojasnim: koliko se trenutno u Hrvatskoj nalazi brodova sa stranim zastavama, a koji koriste usluge hrvatskih skipera bez da carina i zna tko su vlasnici jer su u vlasništvu stranih kompanija.
6. Zašto Hrvatska carina prešućuje odgovor na pitanje zašto je pustila brod El Bosco V, da uđe u teritorijalne vode Hrvatske ako bilo sto nije bilo u skladu sa propisima ili se radi, o osmišljenoj organizaciji zamke kako bi se brod oduzeo i jeftino prodao nekom hrvatskom tajkunu.
7. Hoće li se carinski organi Republike Hrvatske baviti provjerom porijekla imovine budućeg vlasnika bilo da je on domaće ili strano pravno ili fizičko lice ili će to prepustiti nama?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....