INMA NAGRADE

Mjesečnik Jutarnjeg lista ‘Svijet kulture‘ dobio prvu nagradu Međunarodne udruge za medije

Jutarnji list je osvojio prvo mjesto za mjesečnik Svijet kulture, Slobodnoj Dalmaciji pripali drugo i treće mjesto za projekte "I mi to možemo" i "Bobisovih veličanstvenih 7"

Svijet kulture

Međunarodna udruga za medije The International News Media Association (INMA) predstavila je pobjednike najvećeg svjetskog medijskog natjecanja u 20 kategorija, na kojemu je izdavač Hanza Media osvojio jedno prvo, dva druga i jedno treće mjesto u jakoj konkurenciji medijskih brendova iz 46 zemalja svijeta.

Jutarnji list je osvojio prvo mjesto za mjesečnik Svijet kulture, Slobodnoj Dalmaciji pripala su drugo i treće mjesto za projekte "I mi to možemo" i "Bobisovih veličanstvenih 7", a treće je mjesto u svojoj kategoriji osvojio magazin Gloria Glam za projekt "GG Pop up paper".

INMA je objavila kako je ove godine na natječaj pristiglo ukupno 854 medijskih projekta iz 252 svjetska medijska brenda. Odabrala je listu od 333 finalista za Global Media Awards, a među njima je iz Hrvatske jedino pet projekata Hanza Medije. INMA je vodeća medijska organizacija u svijetu posvećena provođenju i istraživanju najboljih praksi u svjetskim medijskim organizacijama.

Pobjednik u kategoriji "Best idea to grow advertising sales" je mjesečnik Nedjeljnog Jutarnjeg lista Svijet kulture. Prilog je pokrenut prošle jeseni, a art direktor Svijeta kulture Tomislav Botić ističe: "Jako me veseli osvojeno prvo mjesto u kategoriji "Best Idea to Grow Advertising Sales”. Ideja je prepoznata od žirija INMA Global Media Awards jer je win-win-win suradnja Svijeta kulture kao medija, mladih umjetnika i oglašivača. Oglas u formi umjetničkog djela je vrijednost koja traje. To nam pokazuju i primjeri iz naše povijesti poput svevremenskih radova Sergija Glumca i Milana Vulpea za tadašnje propagandne agencije, koji su nam bili svojevrsna inspiracija za ovu akciju. Brojni mladi umjetnici i studenti Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu dobili su priliku preko Svijeta kulture i Jutarnjeg lista surađivati sa renomiranim klijentima te su mogli dati svoju viziju oglašivačkih kampanja. Svijet kulture je pak dobio dodanu vrijednost da na svojim stranicama objavljuje odlične, unikatne oglase koji su, vizualno, ukras našeg magazina."

image

Svijet kulture

Slobodna Dalmacija je u kategoriji "Best multi-channel advertising campaign" nominirana kao "regional brand", a naziv projekta je "Bobisovih veličanstvenih 7". Kako se navodi uz ovaj projekt: "U više od 70 godina postojanja Bobis je postao sinonim za tradiciju, reputaciju, top kvalitetu i mjesto gdje svatko od nas započinje dan. Da bismo postigli ono što smo planirali, projekt je zahtijevao angažman digitalnog i marketinškog tima. Postavili smo ciljeve želeći komunicirati Bobisovu poruku: 'Stara receptura, nova tehnologija, ista kvaliteta'. Kroz posebno kreiran microsite na portalu Slobodne objavili smo fotografije i članke o povijesti Bobisa i najprodavanijim proizvodima. U domove čitatelja donijeli smo sadržaj koji ih podsjeća na djetinjstvo, probudili smo emociju te pokazali koliko poštujemo Bobisovu tradiciju".

U kategoriji "Best public relation or community service campaign" iz Slobodne Dalmacije nominiran je, pod "regional brands", i projekt "I mi to možemo!". Kako se navodi uz ovaj projekt: "Centar za obrazovanje i odgoj 'Juraj Bonači' ustanova je koja pruža socijalne usluge djeci s teškoćama u razvoju i odraslima s poremećajima iz spektra autizma te intelektualnim teškoćama. Njihova misija je osigurati kvalitetan život i aktivno uključiti u društvo one kojima je to potrebno. U sklopu projekta 'I mi to možemo!' štićenici centra pohađali su umjetničke radionice na kojima su izrađivali autohtone rukotvorine i suvenire. Dugoročni cilj je otvoriti suvenirnicu u Splitu i uključiti odrasle štićenike u ovaj poduzetnički projekt".

Gloria Glam je za svoj projekt "Pop up paper" u kategoriji "Best use of print" osvojila je drugo mjesto. "Pop up paper prve su lifestyle novine tiskane na sto posto recikliranom papiru. S jedne strane, dizajnom je okrenut nostalgiji, čitatelja želi podsjetiti na vremena u kojima su novine bile nezaobilazan dio svakodnevice, a s druge je strane suvremen i inovativan u produkciji fotografija i sadržaja", glasi kratak opis projekta. Pop up paper donosi 32 stranice custom made sadržaja i grafičkog rješenja u čijem je fokusu jedna tema, jedan brend.

Jutarnji list je bio nominiran i u finalu s projektom "Scuba skener" u kategoriji "Best public relations or community service campaign" i osvojio je peto mjesto. Jutarnji list se u finalu nalazio s brendovima poput njemačkog BILD-a, varšavske Gazete te medija iz Indije i Južne Afrike.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
11. studeni 2024 19:13