LJUTA ČITATELJICA

‘Moj je sin dobio Cinestarov poklon-bon od 30 eura. A onda smo shvatili kako moramo potrošiti novac. To je varanje...‘

To je besmisleno, bezobrazno i razočaravajuće, rekla nam je čitateljica te dostavila prepisku sa CineStarom

Ilustrativna fotografija

 Darko Tomas/Cropix

Jedna čitateljica se prilično razljutila kad je shvatila da novac s poklon-kartice CineStara mora potrošiti odjednom, da za eventualno preostali iznos nije moguće dobiti povrat, kao i da ga je, barem u Branimir Mingle Mallu, nemoguće utrošiti i na karte i na kokice.

"Mislim da je to na neki način varanje potrošača. Moj je sin dobio poklon-karticu od 30 eura i bili smo iznenađeni kad smo shvatili da se novac mora potrošiti odjednom te da to ujedno znači da u Branimir centru njom nije moguće kupiti hranu i piće ako vam je nakon kupovine karata ostalo nešto novca. To je besmisleno, bezobrazno i razočaravajuće", kazala nam je te dostavila prepisku sa CineStarom.

Iz kina su je, naime, obavijestili da je točno da se novac mora potrošiti odjednom, kao i da Branimir Mingle Mall u Zagrebu "nema kombinirane blagajne pa je karticu u cijelosti potrebno potrošiti na blagajni za ulaznice ili na blagajni za prodaju proizvoda".

Ako potrošač prvo kupi karte, znači da u Branimir Mingle Mallu za preostali novac ne može kupiti hranu i piće jer ondje nema blagajni na kojima se hrana i piće prodaju zajedno s ulaznicama, za razliku od nekih drugih CineStar centara.

Jutarnji list dvaput je od CineStara zatražio pojašnjenje ovih uvjeta poslovanja, ali ga ni nakon mjesec i pol dana nismo dobili.


image

Velika škrtica

Imate prijedlog za Veliku Škrticu?

Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača I saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 17:08