VIADUKT

NAŠ GRAĐEVINSKI GIGANT U NOVIM FINANCIJSKIM PROBLEMIMA Nakon mosta Čiovo, stali i radovi na Slavonici: 'Tu smo tek toliko da gradilište nije mrtvo'

Na fotografiji: gradilište autoceste Slavonika.
 Vlado Kos / CROPIX

Iako su se financijski problemi u kojima se našao Viadukt najviše negativno odrazili na gradnju mosta Čiovo, stanje u ovoj velikoj građevinskoj tvrtki zakompliciralo je i dovršetak ugovorenih radova na autocesti A5, popularno zvanoj Slavonika.

Radi se o poddionici između čvora Josipovac kod Osijeka i mosta preko rijeke Drave dužine 3,8 km, na kojoj su trenutno obustavljeni radovi. Prema neslužbenim informacijama, radnici Viadukta su g u svojevrsnom tihom štrajku zbog kašnjenja plaća, a tvrtka Osijek-Koteks, glavni podizvođač, ne planira početi završne radove na cementoj stabilizaciji i završnom asfaltiranju kolnika autoceste. Jedan od razloga je i to što Viadukt već duguje Osijek-Koteksu iznos od više milijuna kuna za ranije izvedene radove, što nam je potvrdio i Zoran Škorić, predsjednik uprave.

- Točno je da nam Viadukt duguje novac, a s obzirom na aktualnu situaciju kod njih, mi se jednostavno bojimo početi s radovima koje još trebamo izvesti. Radi se o cementnoj stabilizaciji i asfaltiranju cijele poddionice, što je iznimno skupo, pa trenutno tamo odrađujemo neke sitne radove koji ne iziskuju velike troškove. Tek toliko da gradilište nije “mrtvo”, rekao je Škorić.

Ti bi radovi trebali biti završeni do 30. lipnja i, po Škorićevim riječima, rok ne bi trebao biti doveden u pitanje ako se uskoro riješi situacija s Viaduktom. Doduše, taj rok je na neki način i nebitan s obzirom na to da poddionica ionako neće biti otvorena za promet jer još nisu ugovoreni svi radovi na cijeloj dionici od Osijeka do Belog Manastira. Vrijednost radova na ovoj poddionici je 15,58 milijuna eura, a sav novac dolazi iz kredita EBRD-a, koji se, kako doznajemo, Viaduktu, uredno plaća, no oni zbog svojih problema kasne s plaćanjem.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 21:30