OČAJNI

‘Ne mogu do novaca ni do stana!‘ Majka im umrla i ostavila nasljedstvo. Ali nitko nije računao na Hrvatsku poštu...

Javni bilježnik im objašnjava kako to nije ništa neobično te da se redovito čeka po mjesec i pol do dva mjeseca

Hrvatska pošta

 /Marko Miščević/ Cropix

Nakon smrti majke, Davor i njegova sestra 3. srpnja prisustvovali su ostavinskoj raspravi kod javnog bilježnika. Iako je na raspravi sve riješeno i dogovoreno, više od mjesec dana ne mogu ništa napraviti sa svojim nasljedstvom. Glavni krivac za to je Hrvatska pošta koja još uvijek javnom bilježniku nije dostavila povratnice.

Dva dana nakon ostavinske rasprave na njihove adrese na Trešnjevci i u Rudešu pristigla su preporučena pisma koja su preuzeli u lokalnim poštanskim uredima jer u trenutku dostave nisu bili kod kuće. Davor objašnjava kako ostavinska rasprava nije pravovaljana sve dok javni bilježnik ne primi povratnicu, odnosno potvrdu da su im uručeni dokumenti.

- Iako su dokumenti na adresu stigli vrlo brzo, povratnica Hrvatskom poštom do bilježnika putuje već više od mjesec dana - tvrdi nam Davor.

U međuvremenu sve stoji - ne mogu pristupiti sredstvima svoje majke u banci, ne mogu se uknjižiti na stan, ne mogu niti prodati taj isti stan, ne mogu baš ništa napraviti s nasljedstvom koje im je ostavila pokojna majke. Da bi stvar bila gora, javni bilježnik im objašnjava kako to nije ništa neobično te da se redovito čeka po mjesec i pol do dva mjeseca.

Na naš upit iz Hrvatske pošte odgovaraju kako korisnik, ako nije dobio povratnicu, može u najbližem poštanskom uredu ili putem Kontakt centra zatražiti presliku dostavne knjige u kojoj su navedeni svi podaci o uručenju pošiljke. Nadalje objašnjavaju kako se 85 posto prioritetnih pisama uručuje u roku od jednog radnog dana, odnosno 95 posto u roku od dva radna dana.

Ostatak se u 95 posto slučajeva dostavi do trećeg radnog dana, a krajnji rok za uručenje pošiljaka u unutarnjem prometu za poštanske pošiljke najbrže kategorije je pet radnih dana.

- Radnici i resursi preraspodijeljeni su kako bi kvaliteta dostave i dalje bila na očekivanoj razini, a kolege ulažu maksimalne napore kako bi sve pošiljke bile uručene u propisanim rokovima te kako bi korisnici bili zadovoljni uslugom - stoji u odgovoru.

Ipak, nedostatak i fluktuacija radne snage osjeti se i u njihovim redovima, posebice na obali u periodu ljetne sezone. Navode kako u ljetnim mjesecima svake godine bilježe rast prometa na što utječu ljetni popusti i rasprodaje u e-trgovinama te velik broj turista na obali zbog čega između lipnja i rujna u nekim gradovima bilježe 100 % veći promet u odnosu na ostatak godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 17:21